Unsuccesful adulting

Ik moet al sinds woensdag mijn huis schoonmaken. Ik hang nu op internet en schuif het voor de zoveelste keer vooruit. Morgen weer een dag en dan moet het ook echt inclusief de was, want ik heb geen schone onderbroeken meer :thumbsup:

3 likes

Ik probeerde wat vlekken van de bank te verwijderen met vlekverwijderaar. (moeten eigenlijk een nieuwe bank maar wil het zo lang mogelijk uitstellen)
Eindstand is het allemaal maar erger geworden, met vlekken OM de vlekken heen



:roll_eyes: :expressionless:

8 likes

Goedzo meid

4 likes

Je intentie was in ieder geval heel volwassen

2 likes

Ik droeg vandaag een nieuwe (witte!) trui voor het eerst en zei tegen mijn vriend dat ik écht eens ging opletten en ervoor zorgen dat de trui niet vies wordt. Een uur later zag ik een bak met ‘BBQ’ erop in het park dus ik dacht ‘heee leuk er zijn bbq’s in het park’, dus ik ging kijken:


Was het een afvalbak voor BBQ kolen en zit mijn hele trui onder de koolspetters :cry:

12 likes

Na mijn verhuizing is het tijd zelf een internet en TV abbo af te sluiten. Maarja… dat is duur en mijn woonlasten zijn ook al 200 euro gestegen.

Gelukkig heb ik in mijn werklaptop een simkaart zitten dus thuiswerken gaan al een maand prima.

Maar nu kijk ik ook op kosten van de baas;

-temptation islan
-take me out
-ex on the beach
-mafs australia, allemaal op videoland
-youtubefilmpjes van beautygloss

Ik ben als de dood dat ze er achter komen. Maarja… het bespaart me wel zo’n 50 euro per maand.

Bonus biecht: ik kijk dit ook wel eens tijdens het werken

20 likes

Helemaal waar, heb ik ook aan gedacht, maar ik kan 24kitchen niet missen. Heeerlijk om dat op de achtergrond aan te hebben staan :grin::+1:

Ps Als je mij nu gaat vertellen dat je 24kitchen kan streamen ga ik huilen

@Tubing Inderdaad het hele kussen en niet alleen het gebied rondom de vlek, en ik vind heet water met een scheutje ammoniak altijd goed werken tegen vlekken!

Gewoon een kpn/ziggo/whatever app met inloggegevens van iemand anders op je telefoon zetten en dan kun je het gewoon streamen

2 likes

Wow dit is zo slim. Ik heb zowel een duur internetabonnement als unlimited data op mijn telefoon, dief van mijn eigen portemonnee :joy:. Ik ga mijn internetabbo ook opzeggen

Ik moest net huilen toen ik thuis kwam omdat ik zo moe ben en zoveel gewerkt heb deze week. Echt zo kinderachtig. :rofl: En ik voelde me zielig dat ik nog moest koken. Maar nu zit ik lekker met thuisbezorgd op de bank en is het leven weer oké

9 likes

Mijn lunch vandaag, chocolade pepernoten en ferrero rocher…

11 likes

ik ging net mijn oppaskinderen van vroeger googlen en omg ik voel me echt een kleiner kind dan zij ooit geweest zijn. ze hebben linkedin profielen, banen met moeilijke titels en ze zijn allemaal al IN DE TWINTIG??? en zie mij ondertussen door het leven prutsen met als voornaamste baan eentje die bij wijze van spreken 1 treetje hoger is dan oppas zijn.

26 likes

Ik heb gister boodschappen besteld voor maandag, maar omdat ik nog even over het menu moest nadenken had ik gewoon wat in mijn mandje gedaan om aan de 50 euro te komen, met het idee het later aan te passen. Ik had alleen niet gezien dat ik vanwege kerst de bestelling tot vandaag 12.00 kon aanpassen in plaats van zondagmiddag.

Nu staat de bezorger maandagochtend op de stoep met een netje limoenen, muesli, 6 flessen merlot en 6 flessen sauvignon :sob:

49 likes

Zo heb ik ook eens een flink aantal flessen Zwitsal wasverzachters thuis bezorgd gekregen haha

Volgens mij gebeurt dit heel vaak. Zo bracht mn broertje eens een paar kratten bier naar een verpleeghuis :sweat_smile: die mocht hij weer mee terugnemen

2 likes

Dat had ik vorige week voor.
Om bestelling alvast te reserveren zat er ook drank in om bedrag makkelijk hoog te krijg. Bedoeling was ook omdat aan te passen… Mislukt.

1 like

@Lumos @tessel @stervis ben wel blij dat ik niet de enige ben :joy:

3 likes

M’n hele linkerkant doet pijn omdat ik gestruikeld ben over zooi waarvan ik het opruimen al weken uitstel. En nu heb ik pijn dus lig ik op de bank film te kijken in plaats van op te ruimen :thumbsup:

2 likes

Mijn huis is een teringzooi en morgen ga ik op vakantie voor een week.
Maandag komt de schoonmaakster dus zij ruimt het wel op, maar het genante deel is dat vrijdag en zondag m’n ouders komen om onze huisdieren eten te geven. En ik heb echt geen zin of energie op te ruimen.
(ik mis m’n man nu heel erg want die zou wel opruimen, maarja hij is ook op vakantie)

1 like