Unsuccesful adulting

Ah ja dat kan echt flink schimmelen. Ik laat sinds een tijdje het doseerbakje open staan als de was klaar is en dat helpt wel! Dan kan het beter drogen denk ik.

1 like

Haha ja dat is zo goor :joy: Heb je ook de rubberen rand in de deuropening schoongemaakt? Daar gaat vaak resten wasmiddel enz in zitten en dan krijg je vetluis van, dan gaat je was ook meuren.

1 like

Je kan dat bakje eruit halen en in het gat waar dat bakje zit kan flink wat schimmel zitten haha

1 like

Ja die tip las ik ook dus ga ik ook mooi even onthouden

1 like

Ook het gedeelte waar het bakje inzit voor hoever ik erbij kon :sweat_smile:

1 like

Oh Thanks dit ga ik zo ook nog even doen. Wat een ellende. Vind volwassen zijn niks aan :joy:

2 likes

Kan ik dat bakje niet gewoon in de vaatwasser flikkeren? Not asking for a friend.

2 likes

Dat kan vast, heb zelf helaas geen vaatwasser :joy:

1 like

Ja dat is de reden dat ik dat hele bakje nooit heb gebruikt. Gewoon het wasmiddel/poeder in zo’n wasbol flikkeren, dan heb je nergens last van

2 likes

Bij mijn wasmachine komt er alsnog water door het bakje als ik een wasbol gebruik. Mijn toestel weet niet waar het wasmiddel zit, dus het bakje wordt gespoeld met water en dus nat.
Ik zet het bakje altijd op een kiertje nadat ik het toestel heb gebruikt.

HAHA ik kijk random in dit topic en ging helemaal stuk om deze foto

En ergens eerder ging het over soep in vierkanten :joy:

1 like

Mijn inbreng voor dit topic is dat ik weleens kliekjes die ik in diepvriesvakken bewaar, gewoon zo uit zo’n zak eet als ik te moe ben na het werk om het fatsoenlijk op te warmen of op een bord te leggen :cowboy_hat_face: zoals nu weer

12 likes

Ik stel al weken uit om de tuintafel schoon te boenen, maar wil wel buiten eten. Heb nu het tafelkleed er maar omgekeerd opgelegd (die kant is zeil dus die kan je dan makkelijk schoonvegen)

9 likes

Vond het niet super fris ruiken op de badkamer, maar dacht door de hitte, maar vind net m’n sportkleding van niet afgelopen zondag, maar de zondag daarvoor onder in een wasmand. 🥲

3 likes

Je hebt de bodem van je wasmand bereikt. Je bent een succesful adult.

11 likes

Ik ga morgen op vakantie en ik moet no zoveel doen: wasjes draaien, huis schoonmaken (logeert iemand in ons huis), koffer inpakken, wat dingetjes afronden voor m’n werk. In plaats daarvan heb ik dutjes gedaan op bed met m’n kat die niet in de slaapkamer mag van m’n vriend :joy:

4 likes

Droog brood als avondeten eten omdat je geen zin hebt om te eten (oké, en omdat ik misselijk ben van de kruidnoten) en het brood te smeren :thumbsup:

2 likes

Slaap al een week onder m’n slaapzak omdat ik geen zin heb om het hoeslaken om m’n dekbed te doen :roll_eyes:

13 likes

Ik denk altijd dat ik alle zakken leegmaak voordat ik de was doe. Heb ik een papieren zakdoekje MET DAARIN EEN UITGESPUUGD KAUWGOMPJE meegewassen :sob:

(Tenminste, ik denk dat dat het is want heb nog nooit zulke rare witte vlekken gehad)

7 likes

Stuk omdat hij door al het ijs en te veel spullen niet meer goed open en dicht kon.
Unsuccessful adult #2: vind dit wel handig eigenlijk.

39 likes