Unsuccesful adulting

Mijn schone borden zijn op en ipv af te wassen zit ik mijn lunch te eten vanaf een vel aluminiumfolie

42 likes

M’n boodschappen werden net bezorgd en dat bestond alleen maar uit snacks, frisdrank en kattenbenodigdheden.

Wat zullen ze gedacht hebben :joy:

9 likes

Dat je een goed leven hebt

7 likes

Sowieso!

1 like

Hahaha afgelopen weekend had ik net afgewassen en vond ik het zonde om weer een bord vies te maken, toen heb ik een soort bordje gevouwen van aluminiumfolie. Ik vond mezelf redelijk briljant en overweeg dit vaker te doen.

16 likes

Ik snap ‘m niet. Waarom zou je het in een zakje willen Ipv bakje, het is niet dat je een bakje niet in de magnetron kunt doen? (Zakjes kunnen toch juist niet in magnetron? Geen idee verder heb geen magnetron :joy:)

Is het dan niet makkelijker om een stuk folie om een bord te vouwen?

1 like

Ik denk omdat de vorm dan precies in het bakje dat je als “mal” hebt gebruikt past, dus je niet met zo’n vierkant blok soep in een rond bakje zit (wat dus niet past dus je eerst buiten de magnetron moet ontdooien voor je het daadwerkelijk kan opwarmen?)

Nee je kan dan je schaaltjesvormige soep uit het zakje halen en dan direct in het schaaltje leggen en daarin laten ontdooien.

Goeie😅

3 likes

Ik dacht vanochtend in een oogwenk WOW de pompoen van mijn AH moestuintje is niet normaal mooi ontkiemt

Eindstand het was een gevallen deel van de verwelkte bloemen in mijn vaas die ik maar niet weggooi

Hoe konden mijn hersenen dit denken

77 likes

Hahahaha!

Mijn rucola is ook zo snel gegroeid en de andere plantjes nog niet. :open_mouth:

Vandaag gedaan 10/10 would recommend

9 likes

De pizza’s waren in de aanbieding bij Albert Heijn. 3e gratis. En m’n boodschappengeld is bijna op. Ik eet waarschijnlijk volgende week 3 dagen pizza :partying_face:

5 likes

Ik heb onlangs (wel heel volwassen) een Sodastream gekocht. Nu dacht ik net ‘hmmm wijn + koolzuur
 BUBBELWIJN’. Het leek goed te gaan maar dat ding raakte te vol en nu ruikt mijn hele keuken naar wijn. Hopelijk is de wijn nog wel een beetje te drinken.

17 likes

Geniaal! Wel delen hoe de wijn smaakt hoor!

2 likes

haha mooi idee!!

1 like

Nou ik heb er nog een poging aan gewaagd en nu ging de wijn alleen enorm schuimen. Helaas geen bubbels :frowning:

2 likes

Ahh
 Wat een teleurstelling

2 likes

Voor degene die nooit het doseerbakje van de wasmachine schoonmaken. Doe het en thank me later.
Mijn wasmachine begon nadat ik van de week de kookwas erdoorheen had gegooid ontzettend muf te meuren. Van alles geprobeerd, niks hielp. Dacht goh, misschien moet ik dat bakje van het doseren eens schoonmaken. Nooouuuuuu, gatverdamme. Dat gebeurd dus niet vaak (lees nooit). Ben van shock vergeten er een foto ervan te maken maar bah. Gelijk m’n hele wasmachine grondig schoongemaakt in de hoop dat ie straks niet meer meurt. Was bijna in staat een nieuwe wasmachine te kopen mij God hĂ© :sweat_smile::joy:

1 like