Unsuccesful adulting

hahahh een vierkant aan soep
Sorry dit is helemaal niet grappig maar ik moet gewoon lachen

16 likes

Jongens dit zijn dus het soort antwoorden waar je iets aan hebt wanneer je googelt hoe je soep moet invriezen.:heart_eyes:

Zal aan jullie denken wanneer ik m’n vierkante grote soepbrokken in m’n mini steelpannetje probeer te proppen.

14 likes

Nee joh. Helemaal handig

Die vierkante soep is super snel ontdooid, of in ieder geval snel Slush genoeg om in een pannetje te gooien.

3 likes

Ik doe alles in vierkanten! Soep, saus, gehakt, kipfiletreepjes, even in een laagje warm water in de gootsteen en het is ontdooid!

2 likes

Haha inderdaad zo’n vierkant soepje breek je zo in stukken. Scheelt zoveel ruimte in de vriezer.

45 likes

Ook wel geinige reacties: https://www.thebestsocial.media/nl/kelly-baksteen-vriezer/

1 like

Diepvries opruimen. Wat eigenlijk inhoudt; producten die al maanden, zo niet jaren, in die diepvries liggen eruit halen. De bakjes wil ik houden, dus dat laten ontdooien, de dingen in zakjes gelijk in de kliko gooien. Die vieze la, met allemaal losse doperwten en een restje Jillz wat gelekt heeft laten liggen. En niets niet ontdooien.

Great start of 2021.

9 likes

Juist succesful toch?

Ehm ja nu je het zegt, voor een deel wel succesvol. Alleen, ik denk bij ontdooien van een diepvries, als je het echt goed doet, aan dat je de lades schoonmaakt, dat je de hele diepvries leeg hebt gepakt etc. Maar idd het is niet helemaal unsuccesful :sweat_smile:

1 like

heb vandaag heel succesful op werk een kapot lichtsnoer gerepareerd. ondertussen brandt bij mij thuis sinds vrijdag mijn badkamerlicht omdat het trektouwtje toen losschoot en ik nog geen zin gehad heb er iets aan te doen. moet dan plafondplaten gaan verschuiven, wat een gedoe.

9 likes

Welke heb je? Ik zoek een kado voor mijn moeder en die heeft niet veel ruimte.

Had voor €1 een bosje bloemen op de markt gekocht, vergeten in water te zetten en nu stinkt heel m’n kamer naar dode bloemen omdat ze nog ergens lagen bah

8 likes

Bedankt! Ik zou het niet alleen geven hoor maar als gezamenlijk kado.

Omg dit klinkt echt als iets wat ik moet hebben! Maar hoe werkt dat aansluiten op de kraan dan? En hoe loopt het water weer weg, heb je dan gewoon een afvoerslang in de wasbak liggen?

Ik kwam erachter dat je de filters van de wtw installatie soms moet vervangen of stofzuigen/schoonmaken. Is bijna een jaar niet gebeurd/vergeten. Allemaal dode vliegjes enzo en een dikke laag stof. GOOR.
Nu maar nieuwe besteld en ff gestofzuigd

.

3 likes

Um wat?

Wat is dit en heb ik dit ook en hoe weet ik dit?

3 likes

Ik heb ook geen idee. Wat is wtw? @Tubing

1 like

Luchtventilatie in huis. Wij hebben nieuwbouw en omdat het huis zo goed is geïsoleerd is er een installatie die zorgt voor verse lucht aanvoer en afvoer. Daartussen zitten filters, zodat vliegjes/stof etc van buiten niet naar binnen wordt geblazen en de buizen schoon blijven(denk ik).
Ziet er zo uit: image

O dat heeft mijn huis niet, voel me al iets meer een succesfull adult :joy:

2 likes