Unsuccesful adulting

Pompoensoep. Het ligt er nu al 1,5 uur en ik kan er alleen maar KWAAD naar kijken.

76 likes

:((((((( mijn titel huilt. Sterkte met opruimen!

5 likes

Haha sorry maar hoe heb je dit gedaan?

Wel heel kut, ik zou hier ook woest van worden en ws mn hele dag door laten verpesten

Ik zou het snel opruimen voordat je ooknog eens gele vlekken in je aanrechtblad krijgt die er niet meer uitgaan.
Spreek helaas uit ervaring

7 likes

Ik gok warme soep in de blender gedaan. Dan explodeert het een soort van.

@chiren ik snap je, heel mijn dag zou kut zijn haha. Sterkte met opruimen :sob:

Of de kan er verkeerd af gedraaid. Dan heb je geen onderkant zeg maar :grimacing:

Ja de onderkant flikkerde er uit :expressionless::sob: niet eens een explosie, gewoon een soort slurp geluid en daar ging alles :joy:

Maar ik blender echt altijd warme soep alleen zorg dan dat de hete lucht weg kan. En dat heb ik nu ook gedaan, dus ik snap niet waarom die onderkant er uit kwam. Heb het nog goed gecontroleerd omdat me dit ook al eens met koude smoothie overkomen is.

En ik ben nog steeds woest op die tyfus blender maar heb het inmiddels wel opgeruimd @Quinn want ik wist niet dat er vlekken door kunnen ontstaan :joy:

1 like

Dit topic weer even onder de aandacht brengen!

Vandaag heb ik eindelijk een badkamer lamp sinds de 4.5 jaar dat ik hier woon :sweat_smile: Hij is opgehangen door mijn vader…

14 likes

En daarvoor had je er gewoon zo’n simpel peertje in of helemaal geen licht? Want bij dat laatste vraag ik mij af; hoe dan :joy:

Ik vind in het donker in bad gaan wel zo chill, kan dan echt ultiem relaxen

1 like

Nee, had wel peertje hangen, maar dat zag er ongeveer zo uit:

inclusief losse draden. Maar eigenlijk kwam er niet genoeg licht vanaf. Dus was net even schrikken toen ik zo veel licht had. En je went eraan en weet precies alles te vinden in het donker!

1 like

Ooooh ja! Zo’n peertje is wel herkenbaar, die hangt hier ook al 2 jaar in de keuken :joy: maar dan had je in ieder geval wel wat licht

Ik heb ook al een half jaar geen licht in de badkamer. Ik krijg de kap van de plafonnière er niet af. Lijkt wel vastgeroest, ofzo.

Dus ja, geen idee verder 🤷🏽

1 like

Alles in huis om soep te maken, toch net pizza en friet besteld…

Heb ik net gegoogeld hoe je soep moet invriezen? Ik heb net gegoogeld hoe je soep moet invriezen.

5 likes

En wat stond er? “Doe de soep in een bakje/zakje en stop het in de vriezer” of moet het op een speciale manier

2 likes

Je moet de soep eerst driemaal in de rondte draaien, een kinderversje opzeggen en hem veul heil en zegen wensen alvorens je hem in de vriezer doet.

Oh en tot een paar cm onder de rond vullen ivm uitzetten, maar dat vind ik maar overdreven dus niet gedaan.

13 likes

Haha opengesprongen bakjes.
Cynthia d’r lifehack was: soep in een zakje in een schaaltje invriezen. Daarna schaaltje eruit en dan zakje achterlaten. Kan je 't makkelijk in de magnetron opwarmen.
Dat leek me echt adult goals

7 likes

Huh ik herinner me dit van Mascha in een vlog en ik moest daar vandaag nog aan denken want ik had soep gemaakt!!!

3 likes

Dit is vet slim, ik kreeg als tip het te bevriezen in zo’n zip lock platte zakjes(scheelt ruimte in de vriezer) . Maar daardoor krijg je een enorm vierkant aan soep, die bijna niet in een pan past oid. Heel onhandig eigenlijk.
En ik heb mijn leven niet zo op orde dat ik er een dag van te voren aan denk het uit de vriezer te halen.

4 likes