Unsuccesful adulting

Heel goed, is het een knappe geworden?

1 like

De functies zijn tegenwoordig toch ook veel hetzelfde?
Ik heb ook op uiterlijk gekocht, met matchende droger

Eigenlijk vind ik dit juist succesvol adulting

1 like

@Medusa @Shenanigans

Oké update. Ik krijg dubbele unsuccesful adulting punten omdat ik een was-droogcombinatie gekocht heb, maar ik alleen een wasmachine nodig heb want ik heb gewoon een goede droger :joy:

Ik had deze knapperd (:stuck_out_tongue_winking_eye:) uitgezocht.

Maar nu deze, die ik als combi ook al mooier vond maar niet op voorraad. Dus geluk bij een ongeluk ofzo?


En ik vind het leuker dat deze EcoBubble heet, kan ik hem/haar Bubbles noemen.

12 likes

Hee die heb ik ook sinds kort!

1 like

Heb ik ook standaard met een milkshake!

1 like

Prima naam wel. :innocent:

1 like

Omg wat een eer :scream: :pleading_face:

8 likes

Ja haha ik dacht laat ik het ook maar gelijk goed doen met een fancy klepje. Want ik vind ook overal sokken, t-shirts en andere kledingstukken die oeps ook in de was moesten :joy:. Soort loempialuik maar dan voor vieze sokken.

@Bubbless je hebt het verdient :kissing_closed_eyes:

2 likes

Onze samsung speelt ook een liedje als die klaar is. Niks geen saai gepiep maar echt een liedje van meer dan een minuut. Dus goed gekozen!

2 likes

hahaha ja de mijne ook. Maar mijn buren gingen daarover klagen :expressionless: dus nu staat het liedje uit

4 likes

Haha dat is wel heel zuur! Als dat het enige was wat ik van mijn buren zou horen zou ik erg gelukkig zijn :stuck_out_tongue:

2 likes

Aangezien het halve gezin ziek is zit ik ook maar in pyjama op de bank, gordijnen zijn niet open en het huis is een rommeltje … en dat al 3 dagen :woman_shrugging:

2 likes

Ik heb gisteren nieuwe stoelen gekregen en heb de oude stoelen snel in de tuin gezet en daarna ook de dozen van de nieuwe stoelen onder het mom van “ik moet nu snel weg, zet straks alles in de schuur”. Nouja gisteravond dacht ik dus “doe ik morgen wel”. Uiteraard vandaag ook geen zin in dus grote kans dat ik het zaterdag pas in de schuur zet, 5 min voordat mijn ouders komen.

1 like

Ik ging gisteren bij de Ikea een nieuw tweepersoonsmatras kopen (had ik nog niet, dus dat was al unsuccesful adulting). Sta ik bij de kassa om af te rekenen, heeft mijn pinpas blijkbaar een daglimiet en kan ik niet 330 euro in een keer betalen. Daarna lukt het me niet om in te loggen op mijn bank om dit te wijzigen en kan ik geen nieuw wachtwoord aanvragen. Gelukkig was mijn vriend erbij, dus heeft hij uiteindelijk moeten betalen en heb ik het geld overgemaakt. Anders had ik nu nog steeds geen nieuw matras gehad :woman_facepalming:

3 likes

Ohh irri, heb je ING? Die hebben wel een hogere limiet maar missch is dit ooit automatisch ingesteld? Hoe dan ook, kan ook niet via de app. Moet echt via ing.nl en dan word je weer omgeleid naar de app voor akkoord

Ja klopt inderdaad! Ik kreeg dus op de app de hele tijd geen berichten binnen en werd op de website de hele tijd doorgestuurd naar de play store om de app te downloaden, super handig. Maar heb het net op de laptop maar even gefixt en heb mijn limiet maar opgehoogd naar 1000, overkomt me dat in ieder geval niet nog een keer!

Ik vond het eten dat ik gekookt had vies dus nu eet ik appelmoes

20 likes

Hahaha wat had je gekookt?

M’n date had steeds een allergische reactie als hij hier sliep dus we dachten dat het lag aan m’n donzen dekbed (hij is allergisch voor dons)
Maar hij had nog steeds een loopneus

En toen dacht ik :crazy_face: misschien ligt het aan het feit dat je al 3 JAAR niet onder je bed hebt gestofzuigd (hij is ook allergisch voor huisstofmijt) Jezus wat een stof lag daar het was bijna gewoon een tapijtje
(Ik heb alleen een lattenbodem op de grond dus had dat ding nooit opgetild want zwaar en gedoe maar ik beloof dat ik dat vanaf nu elke maand ga doen)

20 likes