Unsuccesful adulting

Hierna was mijn afvoerput verstopt :+1: Ik heb er een halve fles hg spul ingegooid, hopen dat het werkt

1 like

Wat een ellende! Ik vind dat spul altijd goed werken dus ik duim voor je.

Ahh wat klote! Anders ff de pijp (shifon?) Aan de onderkant los halen als je daar bij kan. Wel emmer onder houden!

Wegens miscommunicatie hebben mijn vriend en ik al drie keer opnieuw hetzelfde wasje gedraaid. :neutral_face:

Waterverspilling at its finest.

15 likes

Ja HG heeft niet geholpen dus ik ben bang dat er nog een klont rijst ergens vast zit :expressionless: Ik ga even bedenken of ik de boel zelf los ga halen of mijn vader ga vragen om te helpen gezien mijn gekluns en unsuccesful adulting van gisteren haha

1 like

Zo irritant hĆØ! Hopelijk is het snel opgelost iig.

1 like

Ligt eraan wat voor rijst maar je hebt ook vergieten met kleinere gaatjes en anders boven een pan of kom afgieten.

1 like

Ik woon nu toch zoā€™nā€¦ 16 jaar op mezelf en nog steeds weet ik het minstens 1x per 2 maanden te presteren om zonder wc-papier te zitten.

15 likes

goed dat je dit zegt, ik moet ook met spoed naar de super

4 likes

Ik heb al een week geen groenten gegeten. Gister bestond mijn avondeten uit een grote Milka reep. Vanavond ga ik tostiā€™s maken

26 likes

Ik ā€˜verstopā€™ wc-rollen voor mezelf, dus leg er altijd 3 ofzo in een afgesloten kastje. Werkt voor mij want ik denk dus bij de laatste rol altijd ā€˜ohja, ff kopenā€™, dan doe ik dat niet, en dan heb ik tenminste nog wat. Misschien werkt het voor jou :woman_shrugging:

12 likes

Dit doe ik ook :biggrin:

Slim! Ik was ooit begonnen met een extra zak in het washok neerleggen. En dat werkteā€¦ Maar Picnic kwam net langs en ga gelijk even 3 rollen ā€˜verstoppenā€™ā€¦ (moet ik alleen niet vergeten waar)

Ik heb er al tijd wel een naast mijn bed liggen voor als ik weer eens al een unsuccesful adult in bed aan het vretā€™n ben :tipping_hand_woman:

1 like

Omdat ik vannacht zoā€™n geen zin had bij thuiskomst mijn bed nog op te moeten maken, heb ik op de bank geslapen.

21 likes

Hahahah dit heb ik gedaan met mijn onderbroeken. Een secret stash, voor als handwas ook niet lukt. :joy:

Doe ik ook! En er staat ook blikvoer voor als ik ooit zonder eten zou komen te zitten (dit is natuurlijk zeer hypothetisch)

1 like

Slimme oplossing! Ik heb ook ooit iets van een maand in een slaapzak op mā€™n matras geslapen omdat ik er geen zin in had. Toen woonde ik wel nog op een kleine kamer, dus ik had geen bank als alternatief

2 likes

Mwoah had uiteindelijk beter in mijn on opgemaakte bed kunnen slapen want voel me echt crap vandaag

Mijn wasmachine is kapot en ik heb een nieuwe uitgezocht op uiterlijk :+1:

22 likes