Unsuccesful adulting

Om deze reden maak ik geen bouillon from scratch meer.

1 like

Mijn avondeten was een chocoladepaashaas die ik vandaag op het werk vond en 2 biertjes :ok_hand:t2::joy:

8 likes

Ik had gelezen dat het goed is om het filter van je wasmachine af en toe schoon te maken dus ik dat ding losmaken, handleiding natuurlijk niet gelezen dus ik wist niet dat er allemaal water uit zou stromen als je het slangetje losmaakt. Dus dat ging al mis. Nou ik heb dat water zo goed en kwaad als het ging opgevangen en toen probeerde ik dat filter los te krijgen maar het lukte niet dus ik dacht laat ook maar zitten. Klepje weer dicht gedaan en toen wilde ik vanavond een wasje draaien. Liep er allemaal water onder de deur uit! De hele vloer bij de wasmachine staat blank. Ik voel me zo’n sukkel. Ik heb gewoon die dop helemaal niet dichtgedraaid. Tot zover de poging tot het reinigen van mijn wasmachine.

16 likes

Wij zijn héél slecht in de was opruimen, wassen en drogen is geen probleem maar dan gaat het in een wasmand (we hebben er om deze reden ook 5??) en staat het weken op de slaapkamer. Vaak weet ik na een paar weken niet meer of het nou schone of vieze was is, het ruikt dan nog wel enigszins fris maarja vieze was stinkt ook niet altijd. Wil niet weten hoe vaak ik een volle wasmand weer in de wasmachine heb gedaan, niet zeker wetend of het nou schoon of vies was.

9 likes

Wonen wij samen ofzo? Dit is exact mijn wassituatie :joy:

1 like

Ik laat altijd alles op het droogrek hangen en kleed me daar vanuit vaak aan tot ergenis van mijn vriend. Want ik heb toch een kast.

Maar opvouwen en wegleggen is teveel werk.

3 likes

Ik heb echt veel te lang een te donkere en gele peer in mijn badkamerlamp gehad en nu heb ik eindelijk een super felle uitgezocht met lekker wit licht en nu pas zie ik goed hoe vies mijn badkamer is. :sob: :rofl: Sommige tegels kunnen wel een tintje witter. :grimacing: Maar ik ben blij dat ik eindelijk die peer vervangen heb.

8 likes

Ik moet al 3 maanden lang mijn Apple verzekering stopzetten, maar ik heb geen zin. Nu las ik dat het toch nog maar tot en met december loopt, dus ik laat hem maar aflopen

1 like

Ik heb afgelopen weekend mijn vriezer ontdooid door er een loeihete föhn op te zetten. Geen aanrader want de wanden van de vriezer zijn gaan bollen.

Daarnaast ontdooide in de vriezen zodat ik de op mijn 33e in de stapelbonus ingekochte pizza’s ĂŒberhaupt kon bewaren.

4 likes

Oh echt? Ik heb dat laatst ook gedaan namelijk, mij is niks opgevallen :sweat_smile:

Ik ging onder de douche even m’n benen scheren en dacht toen heel slim even in 1 beweging met het scheermesje ook even over m’n grote tenen te gaan. Soms heb je daar toch ineens twee of drie van haren zitten, vind ik niet zo charmant nu met slippers en zo. Dus ik doe dat, begint het echt mega te bloeden alsof ik zojuist met een mes in mijn tenen ben gestoken? Toen ik klaar was met douchen, stopte het ook gewoon niet en kon ik ook nog eens geen pleister vinden waardoor ik drie keer het huis door moest met bloedende tenen en de vloer eruit zag als een crimescene.

Nou, heb dus geen haar meer op mijn tenen, maar wel pleisters, enorme verbetering :roll_eyes:.

11 likes

Niet schrikken. Het is chocolade in mijn bed :joy:

3 likes

Ik had vanochtend een schone broek aangetrokken en had natuurlijk al direct een tandpasta vlek. Ik houd de broek aan vandaag en doe alsof ik die vlek niet heb gezien

8 likes

Ik neem lunch mee in een bakje als ik op kantoor werk wat meestal een keer per week is. Vaak leftovers en regelmatig eet ik niet alles op. Slimme mensen maken diezelfde dag dat bakje schoon.
Ik laat het graag een week in mijn tas zitten als onbedoeld nieuw biomedisch wapen of test voor nieuw leven met ontploffingsgevaar bij openen. Te ranzig gewoon en iedere week kan ik op zaterdag of zondag weer kokhalzen door dat bakje.

30 likes

Ik had dit ook altijd en toen ben ik mezelf maar gaan dwingen om het direct (echt meteen anders gebeurt het niet) na het eten af te wassen. Desnoods alleen met water en wat van die papieren doekjes. Krijg bijna heimwee naar mijn afwasloopje op kantoor.

1 like

Dit is zo herkenbaar! Ik heb momenteel ook zo’n draagbare schimmelkwekerij met restjes lunch in mijn tas zitten. Elke week neem ik me voor om het dezelfde avond schoon te maken, en elke week sta ik idd op zaterdag of zondag weer met ingehouden adem dat bakje te desinfecteren. En altijd komt er toch zo’n moment dat de geur je neus toch bereikt :cry:. En elke week leer ik hier desondanks niet van.

1 like

Ja zo naar haha precies wat je zegt met die geur ook, maar er is blijkbaar hoop op verbetering als we @Lort mogen geloven haha.

2 likes

Ik heb vorige week zo’n bakje uit mijn werktas, die ik sinds begin corona-thuiswerken niet meer gebruikt heb, gehaald. Is regelrecht de vuilnisbak ingegaan

10 likes

Je kind een boterhammenzakje met diepvries kattenvoer meegeven naar school en het zakje met boterhammen in de prullenbak gooien. :+1:

Gelukkig wilde z’n vriendje een bammetje met hem delen.

62 likes

Hahaha lijkt me in dit geval de juiste oplossing.

Ik ben echt in staat om te janken nu

(Ja ja je moet rijst ĂŒberhaupt niet afgieten i know)

12 likes