Unsuccesful adulting

Voorraadkast aan het opruimen. Nieuw record denk ik.

47 likes

Hahahaha dat bakje is hier ook al zó vaak beschimmeld en gaan stinken.

Ik moet een eiken tafel lakken met 2 componentenlak, het lijkt compleet te mislukken maar hopelijk komt dit nog goed? Die wit paarse vlekken zie ik op sommige plekken nog, en is nu toch wel kwartier later. Ik heb het nog wat meer proberen uit te rollen maar dan lijkt het alleen nog maar erger te worden, omdat het dan nog meer pakt op die plek. Op andere plekken droogt het wel mooi op. Is spul lijkt op een soort lijm die hopelijk transparant opdroogt. Soms heb ik het idee dat het altijd mis gaat als ik zulke dingen in huis doe, terwijl je denkt ooh ff simpel lakje aanbrengen… :sweat_smile:

Bij ons droogde dat echt transparant op! Maar duurde wel een aantal uur

1 like

Eindelijk de pan met soep (die al veel te lang in de koelkast stond) leeggegooid, en hoe. :upside_down_face:

11 likes

Hoe is het met de tafel afgelopen?

Weet nog steeds niet hoe je een hoeslaken enigszins normaal op kan vouwen. Prop ze altijd maar gewoon in de kast. Iemand tips?

Kortste filmpje dat ik kon vinden:

I’ve been doing it wrong

8 likes

Jaa echt top! 3 lagen erop en je ziet er gewoon niks van. Alsof het blank onbehandeld eiken is :heart_eyes: Fijn dat het een keer goed gaat met het klussen, dit keer succesvol adulting haha!

1 like

OMG hoe netjes en makkelijk ziet dit eruit. Bij mij is het nog lelijker dan dat frotje wat je daar op het einde ziet.
Ook gewoon geen tijd voor en zin in eigenlijk :sweat_smile: Had het al opgegeven.

Ik snap het nog steeds niet :rofl:

oh wow wat een techniek, was ik nooit op gekomen. Thanks!

https://www.maxvandaag.nl/sessies/cursus/bonbons-maken/deel-10-chocolade-bakjes/ de temperatuur van je chocolade is het belangrijkste rede van het kapot gaan van je :balloon:

Thnx voor de reminder dat ik mijn bed nog op moet maken :sweat_smile:

You’re welcome :joy:

Ik kan dit echt niet aan op een of andere manier, ga er echt bijna van over mijn nek🤢

Het spijt me.

7 likes

Heel trots op mijzelf dat ik om half9 vanochtend de Nederlandse vlag + wimpel buiten had gehangen…

Kreeg ik een appje van mijn vriend dat ik het beter moet vastknopen want de vlag hing niet meer aan de stok maar in de boom.

Wilde ik aan het einde van de avond de vlag naar binnenhalen… lag de vlag met stok en al op de grond :sweat_smile:

Op 4 en 5 mei raak ik dat ding niet meer aan.

29 likes

Hahah, dat heb ik hier ook wel eens, dan vraagt mn man wat eten we? Mijn antwoord: We eten wijn en bier.

2 likes

Voor de zoveelste keer heb ik soep afgegoten :+1:

22 likes