Unsuccesful adulting

Story. Of. My. Life. En maar vloeken elke keer, maar er iets van leren… Nee hoor.

1 like

Ik heb vandaag welgeteld 2 dingen van mijn to do list gedaan en de rest van de tijd Love is Blind op Netflix gekeken.
Ik ben echt trots op mezelf.

2 likes

Ik heb geen dweil dus ik heb net op mijn knieën mijn vloer schoongemaakt. Voelde me net Assepoester, dus daar heb ik dan ook de Disney liedjes van opgezet ondertussen :dancing_women:

8 likes

Maar het is toch juist succesvol dat je wel gedweild hebt? En het wordt ook schoner op die manier haha. Plus lekker minimalistisch dat je geen dweil gekocht hebt maar deze oplossing hebt gekozen!

1 like

Volgens mij is onze wc al ongeveer 2 maanden niet gepoetst. Heb een nieuw huis en zo’n nieuwe spoelrandloze wc(volgens mij) Weet ook eigenlijk helemaal niet wat ik aan het doen ben, heb nu maar een soort wc eend rondgespoten om te laten intrekken, en dan haal ik er dadelijk een borstel door en doekje over de bril. Dan oogt het weer wat netter ofzo.
(meestal heb ik een poets maar tijdelijk even niet)

1 like

Ik heb de hele dag geen zin gehad om naar de supermarkt te gaan en heb nul eten in huis, dus nu heb ik de patat die over was van de gezinszak patat (die we gister met zijn tweeën net niet helemaal opkregen, en nog niet had weggegooid), in de oven gestopt. Was zowaar lekker. of moet dit in het life hack topic :smiley: ?

Ooeeh dit wilde ik laatst ook bijna posten. Vind het inderdaad een goeie life hack.
Ik had nog kaas over en een klein restje chilli, dus topped was het ook lekker, en mega knapperig :heart_eyes:

1 like

Geen avondeten gehad en nu wel een fles wijn open getrokken

3 likes

1 like

update: de wc eend zit er nog in en ik ben al 3 keer boven naar de wc gegaan omdat ik te lui ben het klusje af te maken. :laughing: Laten we zeggen onder het mom van: dan kan het goed intrekken. :relieved:

1 like

Welke kleur is het? Ik had ooit vrij lang blauwe sporen in mijn wc. Er bestaat dus zoiets als te lang intrekken :smile:

1 like

Ik wilde vandaag: schoonmaken, belastingaangifte doen, naar buiten/sporten, nog iets afhandelen voor werk. Ik lig: nog in bed.

1 like

Het is nog niet eens 11 uur though :stuck_out_tongue: weekend is voor uitslapen joh

6 likes

Ja dat is waar haha alleen de schop onder mn kont vind ik nog lastig te geven

@Lort blauw inderdaad, gelukkig heb ik het zojuist schoon kunnen krijgen haha.

@Evenveel Bij mij helpt dat juist om de rest van de dag productiever te zijn. Dan voel ik me licht schuldig door het lang in bed blijven liggen en ben ik de rest van de dag lekker productief ofzo .

1 like

Ik heb een stoomreiniger voor de vloer (hebben vrijwel overal tegels). Gisteren heb ik de badkamer daarmee schoongemaakt en ik heb 'm irritant in de keuken neergezet zodat ik vandaag de rest zou doen. Resultaat: dansen om het apparaat heen…

2 likes

Welke soort heb je en bevalt ie? Ik ben er ook naar een op zoek.

Van Vileda (heb m in Duitsland gekocht, deze is het:https://www.globus-baumarkt.de/vileda-steam-dampfreiniger-1550-w?sPartner=Billiger&etcc_cmp=Billiger&etcc_med=Preissuchmaschinen&etcc_produkt=Vileda_Steam_Dampfreiniger_1550_W_GLO655301923&utm_source=Billiger_de&utm_medium=Produkt&utm_campaign=Preissuchmaschine&utm_content=Vileda_Steam_Dampfreiniger_1550_W_GLO655301923 ) Je hebt geen reinigingsmiddel nodig en hij reinigt goed (iig is het doekje altijd zwart🙈) alleen vind ik m niet goed reinigen bij de randjes, daar moet ik altijd nog overheen (wat ik 9 van de 10x niet doe…zie dit topic xD)

1 like

Mijn avondeten is mislukt dus ik ging net kewpie mayonaise uit de fles eten. Yolo

3 likes

Okee dus ik rook al een tijdje een beetje een zurige geur in mijn keuken, soms was het weg en soms weer terug, ik dacht is vast de afzuiging. Maar gister en vandaag was het echt mega sterk en heel vies dus ik ging uitgebreid poetsen, heb heel mn koelkast leeggehaald en alles aan de kant gezet en overal gepoetst en het ging maar niet weg, snapte er niks van, zelfs badkamer gedaan. Wil ik net een kop koffie zetten, komt de geur uit het opvangbakje van mijn koffieapparaat :joy::joy::joy: pff heb wel een schoon huis nu maar wat een ellende

21 likes