Nou ik zit er weer klaar voor hoor! Vind het wel echt laat voor een debat, zit nu al te gapen (wie is deze oude vrouw? zelfs mijn moeder keek nog regelmatig pauw&witteman)
Er is nu een hele lange verkiezingsspot van BIJ1 op tv maar onder Sylvana’s stem zit een hele rare robotdemoonstem die ook meespreekt. Iemand m gezien?
Zo afleidend, snap het ook totaal niet? Leidt enorm af van de boodschap.
Ik heb een verkiezingsspotje van hen gezien waarbij 1 persoon begint met praten en op de achtergrond hoor je dan steeds meer mensen in koor meepraten. Misschien is het daarvan afgeleid. Maar als je die reclame niet kent (en dat zullen veel mensen zijn) is het wel raar ja.
Wow ik dacht dat dit een grap wasmaar er bestaat nu een nieuwe partij, voor de jongeren https://www.jong.vote/
Aan het buitenland zijn onze verkiezingen ook niet meer echt uit te leggen he met 37 partijen, gaan we wel steeds meer richting een atheense democratie.
Hoewel een jongere partij me geen verkeerd idee lijkt gezien je ook een ouderen partij hebt kan je deze website toch niet serieus nemen… Naast dat ze alles even hadden kunnen nalezen kent degene die dit heeft geschreven alleen een punt als interpunctie. Leest echt megairritant Ik heb misschien op drie dingen geklikt en kwam al domme fouten tegen. Hoge ipv grote complexiteit, kwantitatieve onderbouwing willen ipv kwalitatieve? Of misschien willen ze wel gewoon kwantitatieve onderbouwing van het OMT, idk wat je daaraan hebt maar ok.
Nou Sigrid Kaag zit werkelijk waar te SHINEN bij de Vooravond. ‘Er is net een boek verschenen over mijn rol in de internationale politiek rond de oorlog in Syrië, het eerste boek over de rol van Mark Rutte in de internationale politiek moet nog verschijnen’
Wilders heeft z’n 1 op 1 bij Nieuwsuur afgezegd omdat hij zich wilde voorbereiden op z’n tv debat met Rutte straks. Het interview stond al sinds september gepland
Baudet bij Jinek… echt genieten. Ik wed erop dat hij voor het einde van de uitzending wegstormt.
Hij zei letterlijk ‘ik hoop dat mannen nooit naar deze beelden hoeven te kijken’ over seksuele intimidatie van VROUWEN?!
Jaa ik dacht ook echt: QUE?!?!?
Ook over die cijfers van het CBS over hoeveel mensen discriminatie ervaren… ‘nee dat geloof ik niet want dat is wat zíjzelf zeggen’
Echt hóé krijgt die man nog stemmen
Wat walgelijk dat Baudet gewoon doet alsof racisme niet bestaat in Nederland.
Omdat hij lekker de ruimte krijgt om op tv de dramaqueen uit te hangen en zijn minions dat mooi vinden. Meer aandacht = meer Tjer
Ik had net een fijn telefoongesprek met mijn oma van 90 over politiek en ik ben zo blij dat ze nog heel erg bij is en vindt dat er nog veel vooruitgang kan worden geboekt m.b.t. de positie van de vrouw in deze wereld. En ze ging waarschijnlijk Ploumen stemmen. We hebben echt allemaal partijprogramma’s en standpunten met elkaar besproken. Ik ga haar echt missen als ze er op een dag niet meer is omdat ze naast een lieve oma een vooruitstrevende vrouw is.
Ja I know maar dan nog kan ik er niet bij . Het is zo’n grote showpony.
Hahah wat zijn dit voor suffe stellingen van rutte zeg bij pauw? ‘hoe maken we Nederland nog mooier?’
Goed voorspeld!
Beetje voorspelbaar weer, zijn weglooptrucje.
Dit levert eerder meer dan minder zetels op en was ook totaal onnodig.
Ik en mijn buurvrouw hebben al weken een onopgelost mysterie. Ergens in de buurt is er een woning met SP posters, flyers en koffie buiten, alleen het benedenraam is kapot, als in al her glas is er volledig uit en al weken niet gerepareerd. Zelfs toen laatst iemand voor de aardigheid hout tegen aan had geplaatst is het weer weggehaald. Het is gewoon iemand zijn woonkamer dus super koud…
Nu wil ik die persoon wel is spreken maar helaas is er telkens niemand. Vraag me zo af of dit toeval is of onderdeel van de campagne voering. Als het toeval is, wil ik die persoon best helpen zolang zonder glas en in de koud lijkt me verschrikkelijk. Wel positief dat iemand zo actief is, zie sowieso wel veel posters in mijn buurt van linkse partijen maar dit springt eruit.
Als dit extreem vaag klinkt snap ik het ook, soms lastig uitleggen zonder foto’s
Ja al vond ik die Martijn Konings wel écht te ver gaan. Totaal niet grappig en had niks meer met de inhoud te maken, gewoon een dikke roast van Baudet. Was ook niet oké. Overigens snap ik sowieso niet dat Jinek die dude nog een podium geeft want dacht dat Nederland qua politieke opvattingen divers is maar dat we het over één ding unaniem eens zijn; namelijk het ontbreken van ook maar enige humor bij Martijn Konings