Werd wakker met “Waarom stem jij op Mark Rutte?” uit de wekkerradio. Ga weg, ik stem helemaal niet op Mark Rutte.
Ooh ik twijfel precies tussen PvdA en D66 dus dit ga ik even terugkijken! Echt handig dit forum.
Ik werd een paar weken geleden elke keer wakker met Thierry, dan wil je toch je bed meteen niet meer uit komen??? Oh wacht nu krijg ik ook VVD bah.
Ik vind het spotje op de radio van FvD echt ook vreselijk, wordt elke keer boos als ik dat hoor. Ik wil ook wel versoepelen, maar hij doet het wel heel makkelijk lijken en alsof er verder niemand ziek wordt…
Zag ook dat er mensen melding gemaakt hebben bij de Reclame Code Commissie; http://radio.nl/822660/veel-klachten-over-reclamespot-forum-voor-democratie
OMDAT IE LEKKER OP DE FIETS EN IN SPIJKERBROEK RI TORENTJE KOMT WAAR OP DE WERELD ZIE JE DAT NOU!!!
echt een irritante reclame indd, die van FVD heb ik uberhaupt geen woorden voor. Snap niet dat dat nog uitgezonden wordt.
Ik kan Rob Wijnberg echt niet meer serieus nemen. Voelt hij zich de NYT die publiekelijk een kandidaat steunt ofzo?
Ik word zo moe van de schrijfstijl van de Correspondent.
Elke keer een alinea bestaande uit één zin.
Ohnee wacht. Nu doen we voor de vorm een alinea van twee zinnen.
En nu één van drie! Dan komt de volgende one-liner weer extra hard binnen. Dramatisch effect.
Einde.
Ik ben kinderachtig maar ik vind het grappig dat de Volkskrant steeds lelijkere foto’s van Thierry Baudet plaatst.
Niet verrast door deze crossover
Ernst-Jan Pfauth zei in de laatste Podcast over Media ook al dat hij op Volt ging stemmen, not surprised
Welke stemwijzers hebben jullie allemaal gedaan? Ik zojuist Kieskompas maar ik heb daar wat slechte verhalen over gehoord
- stemwijzer
- de ongemakkelijke stemwijzer (aanrader!)
- stemchecker volkskrant
- Welke partij past bij mij
Heb het net samen met mijn man allemaal verschillende gedaan. En echt overal kwam wat anders uit! Hoor mijn man net mompelen dat hij VVD als tweede optie kreeg… (Hij stemt altijd heel erg links dus snapt niet wat er mis ging )
Bedankt! Ik ben echt heel benieuwd naar de stemchecker van de Volkskrant hoor, dat zie ik toch wel als een wat linksere krant.
Ik zal eens gaan kijken
Dat is poëtisch
Vind het jammer dat het gesprek van Kaag bij Nieuwsuur alleen over het verleden van Kaag gaat en niet over hun plannen en ideeën voor de toekomst.
Iemand die het debat nu bij pauw kijkt? Erger me echt kapot aan Hoekstra joh
Ik heb het net maar afgezet omdat ik me te veel zit te ergeren en ik wil zo gaan slapen haha.
Ik las net in de Volkskrant dat ons aller lievelings corpsknaap ook volt gaat stemmen
Ondanks hun domme flyer ben ik het ook aan het overwegen (en vooral na de treffende omschrijving van de gemiddelde volt stemmer door @grace en @Shaaar )
Ik las trouwens afgelopen dagen twee interviews met Sylvana Simons en in beide kreeg ze mot met de interviewers… vind dat echt een beetje jammer want ik overweeg ook om op Bij1 te stemmen. Alleen qua beeldvorming waren beide interviews niet positief. Los van of ik vind of Sylvana Simons wel of geen gelijk had weet ik nu namelijk effectief niets nieuws over de standpunten of waarom de partij verschilt van denk. En dat je 1000x hetzelfde gevraagd wordt is wel een beetje wat ik zou verwachten eigenlijk.
Ik wil geen dikke discussie uitlokken he, maar hoe ga je van Bij1 naar Volt? leg het me uit please
Ik heb Sylvana heel hoog zitten en vind mot met een interviewer niet per se slecht als de vragen kut zijn, maar de paar keren dat ik haar afgelopen week ofzo in de media langs zag komen vond ik haar ook niet zo super sterk. Ze kwam een beetje onvoorbereid over oid, alsof ze ter plekke met een verhaal moest komen? Nja ik denk wel dat ze in de TK komt en ik denk dat dat ook goed is, hoop dat ze dan lekker los kan gaan.