Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Oh shit

Ff zappen voor de Ploum

1 like

Ik vind die Nieuwsuur afleveringen sowieso wel nuttig! Fijne en inhoudelijke gesprekken.

1 like

Ja vond Rutje’s poster ook al die overbelichte sexual predator vibe hebben. Dan zie je alle rimpels zeker minder :grimacing:

4 likes

Haha die burger die vraagt of Ploumen als een soort Mary Poppins banen uit de hoge hoed gaat toveren :joy:.

Is dat trouwens het nieuwe concept, burgers die politici op tv bevragen in verkiezingstijd?

1 like

@grace kijk je nog

Deze man met zn identiteitspolitiek

3 likes

Omg deze man nu is echt trash. Krijg echt de kriebels van hoe hij tegen haar praat.

3 likes

Hahaha je was me voor

Hij heeft ook zo’n woede over het leven die hij amper kan onderdrukken en vindt dat Liliane hem persoonlijk moet verleiden tot een PvdA stem

Man ga lekker naar Geert

3 likes

Ik snap ook absoluut niet wat hij nou wil horen. Gevalletje ‘ik ben niet racistisch’ maar eigenlijk wel.

4 likes

Ja ik stemde altijd wel PvdA maar niet sinds jullie ook opkomen voor mensen die niet wit zijn helaas

8 likes

Ah nee nu al afgelopen! Had nog wel een halfuurtje kunnen luisteren naar Lil, vond echt dat ze het goed deed.

2 likes

Ja vond ik ook! Ze leek ontspannen en zat er goed in. En nu Wobke de WW wil inkorten met een jaar zie ik wel kansen voor de PvdA om wat extra te scoren in de campagne de komende twee weken.

2 likes

Ik moet zeggen dat mijn PvdA stem dit jaar wel een beetje op hoop van zegen is maar ik begin ook te denken dat er misschien nog wel wat kan gebeuren?

Ik ga ook 1 van de 30 PvdA stemmers zijn dit jaar :heart:

Zou echt gênant zijn als ze nog verder krimpen maar ik heb ergens een klein beetje hoop op misschien iig weer groter dan D66 of GroenLinks zie ik als winst.

6 likes

Ik vond dat ze het echt heel goed deed. Ik zou iig helemaal leip zijn gegaan op die kerel. Wat wil je nou eigenlijk zeggen freek dat DIT het punt uit het programma is waar je over valt???

Witte mannen van middelbare leeftijd :face_vomiting:

2 likes

Ja mijn stem is ook een stem op hoop van zegen van verandering. Maar ik vraag me af of de partij voldoende positief in het nieuws komt en Ploumen goed genoeg uit de verf komt in zo’n slotdebat (ze is tegenover Marijnissen gezet trouwens) om echt meer zetels te gaan behalen dan de gepeilde 12-15. Zou positief zijn als er weer wat stemmers vanuit GL terugkomen bijvoorbeeld. Die zullen er nu ondertussen toch wel achter zijn dat Jessias het niet waarmaakt.

1 like

Ik ga PvdA stemmen voor het eerst sinds jaren. Afgelopen keren D66 of GL

4 likes

Oh ja Marijnissen is een pitbull, ben super benieuwd.

Ze zit nu bij rutger in de auto.
Die is ook wel een tandje milder/aardiger geworden he.

Ja ik zag dit programma gisteren al met Van der Staaij ( :sick:) en nu met Marijnissen en hij doet het echt leuk. Was een beetje verbaasd omdat de laatste keer dat ik iets van hem zag, hij nog als een ordinair gekkie met die roze microfoon achter Ella Vogelaar aanrende.

2 likes

wopke kan met die foto en slogan beter voor Suitsupply gaan als het in de politiek allemaal niet zo wil lukken

4 likes