Wij hebben dus nog geen enkele flyer ontvangen. Voel me bijna beledigd.
Ughhh ik zou bij GroenLinks zo graag iemand anders aan het roer zien. Ik geloof heus dat klaver een hoop kan achter de schermen maar onder zijn leiding is GL zo’n cringefest geworden. Ik denk echt dat zij niemand meer aanspreken die zelf niet al helemaal on board was.
Ik ga dit weekend trouwens flyeren voor de PvdA mijn verkiezingsmotto: niet perfect, maar beter dan Rutte IV met PVV en CDA
Goeie vraag… qua plannen details geen idee maar iig kleine overheid, marktwerking en gelijke kansen voor iedereen?
Hier is eindelijk bekend welke stemlokalen op maandag en dinsdag ook open zijn!
Ben nu aan 't zorgen dat iedereen die mn werk bezoekt dit weet zodat ze kunnen gaan stemmen
Ik moest zo lachen toen ik zag dat de voorkant van die borden helemaal volgeplakt was met posters van veel verschillende partijen en de achterkant (die je alleen ziet als je op een grasveldje staat of toevallig over het fietspad wandelt zoals ik) een eenzame poster van 50plus hing. Zelfs de posterophanger wil niet dat mensen op 50plus stemmen.
Vind het ook hilarisch, die editor word in de comments helemaal neergesabeld omdat ze de reference niet snappen, sad
Ik vond Jesse ook eigenlijk altijd maar een vervelend mannetje, en twijfelde daardoor ook of ik wel op GL wilde stemmen. Maar ik keek dat NOS op 3 gesprek met jongeren met Klaver en Marijnissen, en daar vond ik hem toch best oké qua persoon en ook wel goede dingen zeggen.
En GL sluit toch echt het beste aan op mijn standpunten, dus ga er toch maar voor denk ik. Twijfel alleen nog op wie, neig nu naar Stephanie Bennet, vooral omdat zij in de GGZ werk. Alleen staat zij op nr 18 en zijn de peilingen tot 12, en vier vrouwen voor haar na 12. Dus vraag me af of het dan niet slimmer is om op een vrouw die dichter bij de 12 zit te stemmen. Keuzes, keuzes…
Ja, dit dilemma heb ik dus ook met de GL-lijst. Echt geen idee wie ik ga kiezen.
Mijn man is rechts progressief en bij het Kieskompas stond hij ook zo zielig heel ver weg van alle partijen. Deze keer mag hij nog niet stemmen maar ik ben benieuwd wat hij de volgende keer gaat stemmen. D66 spreekt hem nu het meeste aan.
Je zou ook kunnen kijken naar Lisa Westerveld. Zij heeft de afgelopen 4 jaar heel veel gedaan en bereikt voor jeugdzorg (en onderwijs) en ze hebben haar lager op de lijst gezet wat ik echt schandalig vind. Mijn stem gaat naar haar in ieder geval
Ik twijfel tussen hier of het feminismetopic, maar het gaat voornamelijk over politici die nu nog meer in het nieuws zijn dus voor sommigen misschien goed om dit te lezen en daarmee in het achterhoofd naar politici’s mediaoptredens en tijdlijnen te kijken dit artikel:
Vind die edits echt een extra dimensie geven aan die filmpjes. Anders zijn het ook maar saaie filmpjes met ‘dit is mijn keuken en dit mijn woonkamer’.
Interessant stuk! Goed helder uitgelegd ook. Ik heb alsnog geen idee wat ik wil stemmen maar ik begrijp de kieswijzer iig een stuk beter zo.
En dat alles schuift naar links eerder een statement “volgens hoe de kieswijzer de standpunten meet” bijhoort.
ja ik ga ook op haar stemmen, deels ook omdat ik bang ben dat ze misschien niet in de kamer komt. Heb haar een keer persoonlijk gesproken en vond haar echt heel stoer en was het grotendeels eens met haar standpunten.
Jezus christus, Sigrid Kaag heeft dertienduizend nare tweets in minder dan vijf maanden ontvangen,
Dit draadje vond ik ook goed:
En @Max ik schrok ook echt van de aantallen en frequentie en zou het goed vinden als dat ook meer op de agenda komt.
Ik voel me hier soms al oncomfortabel wat echt onzin is want ik post anoniem en word nooit persoonlijk aangevallen op wie ik ben, moet je nagaan hoe zij hun werk moeten doen.
Al zal het percentage haatberichten in werkelijkheid hoger liggen, alleen zeer duidelijke voorbeelden zijn door ons als zodanig gelabeld om subjectiviteit en interpretatie zo veel mogelijk te beperken.
Ofwel, het percentage ligt eigenlijk nog hoger. Jezus, hoe verder ik het artikel lees hoe gefrustreerder ik word. Ga helemaal in @Jeg modus: ik haat mannen.
Dit ook:
Ik vind Ploumen voor het eerst eigenlijk echt sterk nu bij Nieuwsuur!
Ik had al een tijdje een vreemd, déjà vu-gevoel bij die foto’s van de CDA-ers. Het kwartje is gevallen:poging tot het stijltje van Terry Richardson (viespeuk/fotograaf). Nu kan ik niet meer normaal naar die poster van Wopke kijken zonder hem in rare poses met octopussen voor te stellen.
(Sorry voor de collagevorm btw)