ik heb deze eerste 3 seconden drie keer afgespeeld haha
die slowmo’s erin van de ruimtes ook haha heerlijk beetje cribs geprobeerd, maar nét niet helemaal
Zo leuk die filmpjes, lekker MTV Cribs idd. En best normale huizen ook beide, geen enorme mansions van een miljoen
Haha ik dacht juist dat de huizen die ik gezien heb wel richting die prijs gaan (maar ik heb dan wel alleen Jesse Klaver en Sigrid gezien)
Maar geen mansions idd.
Omg die honden van Sigrid, zo lieffff
Wel echt een lelijke inrichting
Hhahaha ik ga stuk, wat een grappige filmpjes.
Van welke politieke partij heb jij op social media echt reclame voorbij zien komen (dus niet een post/interview/whatever).
- VVD
- PVV
- CDA
- D66
- Groenlinks
- SP
- PvdA
- Christenunie
- PvdD
- 50PLUS
- SGP
- DENK
- FvD
- BIJ1
- JA21
- CODE ORANJE
- VOLT
- NIDA
- Piratenpartij
- Anders
0 stemmers
Heh ik had een heel ander soort huis verwacht. Al die kroonluchters en prullaria. Grappig om te zien haha
Edit: ik ben nu pas bij het einde hahahaha wat droog als Thierry dat interview met Emma al niet serieus genoeg vond, denk ik niet dat hij hier ooooit aan mee zou doen
Haha ja, maar dat zegt ze zelf toch ook? Dat het er niet uit ziet, maar ze aan de meubels gehecht zijn. Snap ik opzich ook wel als je op zoveel plekken gewoond hebt!
Geen enkele partij! Zal wel aan mijn locatie liggen haha
Is dit serieus haha?
(Omdat hij dat vorige keer gedaan heeft)
Ohhh dit wist ik serieus niet Ik verdiep me niet zo in Thierry. Oke maar dan begrijp ik niet waarom hij dat wel doet maar nu loopt te zeiken dat mensen hem niet serieus nemen
Edit: oke ik heb net die van Thierry bekeken maar die is wel wat minder heftig geëdit dan die nieuwe serie vind ik, jammer weer
Ik zag net dit stuk in trouw dat partijen allemaal steeds linkser worden.
En mn vriend zei net dat de gemiddelde Nederlander grofweg links is op sociaal economisch vlak en rechts tov cultuur (geen geld naar kunst) en buitenlanders (moeten ze niet). Ik vind het wel jammer dat er zoveel rechts conservatieve partijen zijn maar eigenlijk 0 rechts progressieve partijen.
Ik vraag me wel af of de Thierry van nu ook ja zou hebben gezegd!
Oké, denk het wel. Aandacht = aandacht, maakt bij hem denk ik niet zo veel uit wat voor aandacht helaas.
Ik zie Jesse er wel voor aan om expres vuile vaat in de gootsteen te zetten om lekker gewoon over te komen
ik mis wel nog even een look in de refrigarator
Van welke partij heb je al flyers ontvangen?
- GroenLinks
- D66
- PvdA
- VVD
- FVD
- CDA
- VOLT
- Anders
- BIJ1
- 50PLUS
- CODE ORANJE
- ChristeUnie
- DENK
- JA21
- NIDA
- PVV
- PriatenPartij
- PvdD
- SGP
- SP
0 stemmers
En heb je al posters zien hangen op straat e.d.?
- GroenLinks
- D66
- PvdA
- VVD
- FVD
- CDA
- VOLT
- Anders
- BIJ1
- 50PLUS
- CODE ORANJE
- ChristeUnie
- DENK
- JA21
- NIDA
- PVV
- PriatenPartij
- PvdD
- SGP
- SP
0 stemmers
Bij mij in de buurt is van Rutte op alle posters een duivel gemaakt haha.
Klaver zit bij de Vooravond en wat het is, ik ben op papier helemaal on board met GL en hem maar hij moet zijn hele communicatie team ontslaan. Alles wat hij zegt lijkt zo onoprecht en zo doorzichtig. Ik geloof hem nooit.
Hahaha ik vind het wel fijn dat er iemand anders ook zo’n intrinsieke afkeer heeft van Jesse (want GLers noemen hem allemaal bij zn voornaam)
edit:
Deze toespraak geeft me ook echt RILLINGEN
Hoe zou een rechts conservatieve partij eruit kunnen zien? Qua plannen, etc? Ik kan me er even geen voorstelling bij maken omdat we hier inderdaad alleen rechts-conservatief hebben