Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Ines Kostic van PvdD

1 like
2 likes

Ik heb hetzelfde dilemma, twijfel ook nog tussen deze partijen en ben hun verkiezingsprogrammaā€™s nu maar aan het lezen en telkens denk ik hier heeft de pvda weer een streepje voor en dan denk ik weer hier heeft de gl weer een streepje voor.

Op de belangrijke themaā€™s kan ik me in beide partijen vinden maarja moet wel is gaan kiezen :frowning:

Ik vind het best droog hoe Thierry ineens Trump nadoet. Dit geeft Trump ook beweert :ā€™)
Blijft de vraag wel wie er minder racistisch is.

2 likes

Donderdag a.s., Devika Partiman is oprichter van Stem op een Vrouw

1 like

Ik weet het ook eindelijk zeker: Mikal Tseggai, de nummer 17 van de PvdA.

5 likes

Titel hadden ze misschien wel even iets beter over na kunnen denken, moest even twee keer kijken toen ik ā€˜LIVE geweld tegen vrouwenā€™ zag. Klinkt wel interessant verder!

7 likes

Ik ben de hele aflevering even aan het terugkijken, maar jeeeeemig wat is die Richard de Mos vervelend. Er is zo te horen echt geen fatsoenlijk gesprek met die man te voeren, hij luistert niet naar anderen en tettert steeds maar door ze heen (vooral als Sylvana aan het woord is, valt me op).

En als hij begint te praten is het alsof hij een vooraf ingesproken bandje op dubbele snelheid afspeelt.

Het gaat nu over diversiteit en het nut van quota en hij zit ook gewoon schaamteloos aan een zwarte vrouw (Sylvana dus) te mansplainen hoe we kansenongelijkheid en racisme zouden moeten aanpakken, want hij weet het natuurlijk allemaal veeel beter dan zij :rolleyes:

5 likes

Jeetje ik zie nu overal reclames van FvD. Weet niet wat ik ervan moet vinden, maar positief is het niet

Echt irritant trouwens dat die vrouw aan de tafel gelijk na Sylvanaā€™s praatje zegt ā€˜dit heb je ingestudeerdā€™ :roll_eyes:

Oh ja want de rest heeft het niet ingestudeerd? Vriendin iedereen zou zn elevator pitch paraat moeten hebben. Wat een onzin zeg.

4 likes

Kent iemand een goede site waarop je eenvoudig de verschillen tussen partijen kunt zien, bijv op basis van enkele standpunten? Het liefste iets onafhankelijksā€¦

De pvda heeft wel zoiets: https://www.pvda.nl/pvda-of-d66/

Alleen doen niet alle vergelijkingen het bij mij? Ik zie alleen de vergelijking met D66. Ook handmatig de URL aanpassen werkt niet :wink:

GroenLinks heeft dit ook met enkele partijen en daar werkt 't wel

1 like

https://www.instagram.com/p/CL7l_7WFUSa/

Ik zag hier net dat alleen BIJ1, DENK, GroenLinks, Partij voor de Dieren en NIDA het afschaffen van zwarte piet in hun partijprogramma hebben opgenomen.

5 likes

Voor wat luchtiger politiek vermaak: House of politics is terug.

Binnenkijken bij de lijsttrekkers. Kon me in ieder geval al vinden in de uitspraak van Jesse Klaver: 1 sambal is geen sambal

21 likes

Hahaha echt een vrouw naar mijn hart: dit is de keuken, ik ben hier niet vaak te vinden, ja alleen om de koelkast open en dicht te doen :sweat_smile:

Sowieso echt een droog filmpje haha, dat stuk over rap en dat einde

16 likes

ja dat rap :sunglasses:

2 likes

Hahahaha dat einde :joy:

Had bij haar op de een of andere manier niet echt verwacht dat er sneakers ongepoetst in de kast zouden staan. Vind ik dan wel leuk om een andere kant te zien.

En edit: Ik heb ook gestemd nu, echt een fijn gevoel :tada:

4 likes

die edits bij deze filmpjes

5 likes

Iedereen in de comments zit daar ook op te zeuren haha Vond het wel nostalgisch (en heerlijk flauw) geedit zo die mtv cribs stijl

1 like