Staat ook op Videoland! @Taro
Zou mij niet verbazen. Als 4 seizoenen Veep en elke andere serie over politiek me iets geleerd heeft is het wel dat perceptie alles is. Het maakt niet uit wat je zegt maar hoe je het zegt.
Wilders heeft het wel echt het makkelijkst want zijn achterban is helemaal blij met die aanfluiting over zwarte Piet en wat dingen dat de buitenlanders alles afpakken. Is toch een makkelijke retoriek dan als je iets steekhoudends over iets saais moet zeggen. Of als zo’n boer met zn domme plan komt zwaaien.
Kan je ook niet echt op live tv zeggen “je plan is kut het slaat nergens op en is vooral goed voor de boeren en zo gaan we dat gewoon niet doen maat”
Misschien ga ik wel gewoon op Sylvana stemmen, ik denk dat Bij1 wel van meer toegevoegde waarde in de kamer is dan D66. En ik haat referenda en gekozen burgermeesters.
Is toch super divers! Drie dragen een bril en twee zijn er kaal!
Dit doet me denken aan dat kinderspel “Wie ben ik” met die plaatjes.
“Heeft hij haar?” “Ja”
“Draagt hij een bril?” “Nee”
“Heeft hij een grijs jasje” “Ja”
“Is het Joost?”
“Nee, bijna goed”
Radio 1 heeft de komende tijd elke ochtend om 8.30 een lijsttrekker te gast, vanochtend was de aftrap met Baudet. Komt Xander van der Wulp net na half 9: ‘Meneer Baudet is er nog niet, volgens zijn woordvoerder kon hij niet uit bed komen.’
Eerste keer dat Thierry en ik iets gemeen hebben.
Ah, hij is weer een spelletje aan het spelen met de MSM om tof over te doen tegenover z’n achterban.
Hij probeert wel echt de stemmen van de gamers te winnen, hij gaat ook streamen met een van grootste Nederlandse streamers op twitch.
O ja dat lijkt me idd geen slecht idee voor hem, als ie een roedel boze Gamergate-types kan vinden zijn die wss wel voor een FvD stem te porren.
Ik heb hier en daar al wat FvD-stemmers op twitch voorbij zien komen, zelfs wat jongeren die sgp stemmen dus hij kan daar zeker wat zieltjes winnen .
Doet de website van de pvda het bij jullie?
(Ik kom er niet op en moet even weten of het eraan ligt dat ik het vanuit het buitenland probeer of niet)
Ik heb even gecheckt en hij doet het mij bij!
(Ook met vpn aan trouwens)
Edit: oké niet als ik een ander land kies dan staat er ‘this website is using a security service to protect itself from online attacks’
Ja, dat is dus precies wat ik zie. Wilde vandaag mijn definitieve keuze maken en mijn stem opsturen dus echt mega handig dit
Had dit wel gezien maar hoopte dat het gewoon zou werken en het een andere oorzaak was
Edit: doet het gelukkig weer!
Ik zag iemand op fb berichten plaatsen over FvD en waarom diegene daarop gaat stemmen. Ik denk dat ik diegene ga verwijderen als vriend, word er helemaal chagrijnig van. Zie dat al meerdere mensen het gesprek probeerden aan te gaan, maar dit is gewoon verloren zaak en diegene blijft bij zijn standpunt die niet heel gegrond lijkt.
Heb gisteren de stemwijzer maar even ingevuld en bij mij komt d66 en groenlinks uit. Ik heb zelf nog geen idee, moet nog even verder uitzoeken. Misschien het verkiezingsdebat even terugkijken.
Je kunt mensen eventueel ook ontvolgen ipv te verwijderen. Snap wel dat je er chagrijnig van wordt. Een van mijn goede vriendinnen deelt steeds filmpjes van Van Haga. Snap niet dat ze FvD nog een podium wil geven na al hun openlijke racisme, maar ze kijkt echt alleen maar naar hun coronastandpunt
Weten jullie al op welke persoon je gaat stemmen? Zit nog te twijfelen.
Haha ik ben een gamer maar ik beleef apocalypses graag alleen in games, thank you very much
Ik ga voor de nummer 4 van BIJ1, Jeanette Chedda!
Michantely de Jong, nr. 6 van BIJ1!
Ik kreeg een uitnodiging voor het eenvandaag-opiniepanel, moest in 1 zin Thierry Baudet omschrijven.
Op dinsdag komt de uitslag bij één vandaag, ben benieuwd.
Mikal Tseggai (PvdA), een jonge politica die in de Haagse gemeenteraad een motie tegen Zwarte Piet erdoor heeft gekregen en net iets lager op de kieslijst staat dan het verwachte aantal zetels.
Ter overvloede, mochten nog anderen met voorkeursstemmen willen proberen meer vrouwen de kamer in te stemmen voor de partij die je kiest, Stem op een Vrouw heeft hun tool online staan waar je makkelijk op kunt zien welke vrouwen er net onder de peiling vallen: