Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Frits Wester lijkt een beetje te partijdig in zijn moderatorsrol

1 like

Jesse probeert een zijweg in te slaan. Pijnlijk

1 like

Sorry maar ik kots van Jesse. Doe ff niet zo is overdreven ~menselijk en ‘relatable’

9 likes

Ik vind hem een beetje kinderlijk tegen haar praten. Ze is 24, geen 12.

7 likes

Ja sgat we hebben allemaal een studieschuld

3 likes

Nou ik zie ook een liefkozend lachje en een blosje op zijn wangen maar misschien zie ik spoken

Wat voor nevenfuncties doe je allemaal :grinning::grinning:

Sgat het is een serieuze vraag in een debatsetting, doe normaal

6 likes

De vrouw, slachtoffer toeslagenaffaire, heeft het debat overtuigend gewonnen.

8 likes

Ik kan er gewoon echt niet bij dat Rutte na 10 jaar trash beleid en een campagnespotje waar alleen een KARTONNEN BORD IN DE VORM VAN RUTTE in zit bovenaan staat in de peilingen???

16 likes

Weet je wat wel een enorm voordeel is aan dit debat? Er is geen publiek dus ook niet irritant applaus en gejoel tussendoor.

4 likes

Kaag weet hoe zwaar de gewone Nederlander het heeft. Probeert vooral zichzelf te overtuigen.
En haar kinderen kunnen geen baantje krijgen???
HALLO JUMBO!!!

OMG dit is zo waar, het moet een CDA-hunk voorstellen, de man waar je in de kerk je hoofd voor omdraait, “oeh wie komt er daar binnen”, echt wie heeft dit bedacht.

9 likes

Zou dit niet zijn waar ze voor getraind worden? Dat vrouwen sneller gezien worden als hysterisch dus daar een kalmere stijl voor moeten hebben? Waar mannelijke lijsttrekkers als vurig of gepassioneerd worden gezien (duidelijk niet door de lezers hier :p) met hetzelfde gedrag.

3 likes

Volgens mij heeft Rutte echt een dealtje met alle kranten. ZO irritant dat alleen hij weer de kop haalt, samen met Wilders dan. En ook echt ‘alleen gedupeerde ouder lijkt hem te raken’
Ehh nee :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ondanks dat ik niet van plan ben d66 te stemmen vond ik Kaag wel de beste dit debat. Calm and collected zeg maar

8 likes

Wat een heerlijk diverse groep om uit te kiezen hè? :sparkling_heart:

46 likes

ik krijg de slappe lach van deze foto, die blikken hahahahahaha

14 likes

Haha en wat een feestnummers ook

8 likes

Is het debat ook ergens terug te kijken? Kon het op internet zo niet vinden!

Ah top dankje! Ik kende rtlxl helemaal niet :sweat_smile:
maar heb m gevonden!