Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Wilders heeft geen smaak. Kijk maar naar zijn wenkbrauwen.

2 likes

Nou Wilders heb veel laten schieten maar AAN ME COUSCOUS KOM JE NIET :angry:

3 likes

hoe kan dit een debat zijn, heten en mogen zijn en zo voortgezet worden wat een dieptepunt

1 like

Zo Rutte en Wopke zaten hier van te genieten🤡

Ok Mark op groen hier zag ik niet aankomen

1 like

Ja hè hallo rechtse partijen nu niet opeens met ‘eerlijk delen’ gaan lopen shinen hè! :fu:t2:

1 like

Yes Lilian zet Markie terecht voor schut

waarom kijkt wopke steeds zo in de camera en dat verhaaltje opzeggen, het is een debat geen speech

7 likes

Die stelling is ook maar halve bak trouwens hè. Onvermijdelijk dat best verdienende en rijkste meer moeten gaan betalen. Maar er staat niet dat de rest niet meer/minder moet gaan betalen. Nogal wiedes dus dat ze het er allemaal mee eens zijjn.

1 like

ja ik dacht al zal mark het dan vast zien als we hebben een progressief tarief, dus ja rijkeren gaan meer betalen? ‘want rijkeren betalen al meer’

dat ze elkaar u noemen terwijl ze elkaar de grond in proberen te stampen vind ik echt amuserend

Omdat Wopkes campagne deels op de sexy zwoele gezinsman met scherpe kaaklijn draait

13 likes

hij heeft vast ook lekker geoefend voor de spiegel met z’n blikken

2 likes

Ik heb even wat aangepast!!! :yum:

5 likes

Volstrekte verwarring!!! Klaver valt van zijn stoel als hij erop had gezeten.

Popijopi

Toch vind ik Kaag wel fijn overkomen. Niet erdoorheen lullen, gewoon vol zelfvertrouwen en rustig debatterend. Sterk. Marijnissen ook sterk trouwens. Sterker dan de heren.

13 likes

He @Nevermind dit kun jij zijn over een paar jaar

1 like

De economie als een tierelier weer draaien? Gaat niet gebeuren en dat weet hij ook.

Kunnen ze de presentatie niet overdragen aan die toeslagenaffairemevrouw die frits is echt te vermoeiend

7 likes

Omg ik vind het meer dan lief dat je daaraan denkt!!

Misschien wel :grin:

1 like