Wilders heeft geen smaak. Kijk maar naar zijn wenkbrauwen.
Nou Wilders heb veel laten schieten maar AAN ME COUSCOUS KOM JE NIET
hoe kan dit een debat zijn, heten en mogen zijn en zo voortgezet worden wat een dieptepunt
Zo Rutte en Wopke zaten hier van te genietenđ¤Ą
Ok Mark op groen hier zag ik niet aankomen
Ja hè hallo rechtse partijen nu niet opeens met âeerlijk delenâ gaan lopen shinen hè!
Yes Lilian zet Markie terecht voor schut
waarom kijkt wopke steeds zo in de camera en dat verhaaltje opzeggen, het is een debat geen speech
Die stelling is ook maar halve bak trouwens hè. Onvermijdelijk dat best verdienende en rijkste meer moeten gaan betalen. Maar er staat niet dat de rest niet meer/minder moet gaan betalen. Nogal wiedes dus dat ze het er allemaal mee eens zijjn.
ja ik dacht al zal mark het dan vast zien als we hebben een progressief tarief, dus ja rijkeren gaan meer betalen? âwant rijkeren betalen al meerâ
dat ze elkaar u noemen terwijl ze elkaar de grond in proberen te stampen vind ik echt amuserend
Omdat Wopkes campagne deels op de sexy zwoele gezinsman met scherpe kaaklijn draait
hij heeft vast ook lekker geoefend voor de spiegel met zân blikken
Ik heb even wat aangepast!!!
Volstrekte verwarring!!! Klaver valt van zijn stoel als hij erop had gezeten.
Popijopi
Toch vind ik Kaag wel fijn overkomen. Niet erdoorheen lullen, gewoon vol zelfvertrouwen en rustig debatterend. Sterk. Marijnissen ook sterk trouwens. Sterker dan de heren.
De economie als een tierelier weer draaien? Gaat niet gebeuren en dat weet hij ook.
Kunnen ze de presentatie niet overdragen aan die toeslagenaffairemevrouw die frits is echt te vermoeiend
Omg ik vind het meer dan lief dat je daaraan denkt!!
Misschien wel