Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Moesten we wel weer naar een schaatsende Wopke kijken. Ellende op ijzers.

1 like

Frits heeft wat weg van een schoolmeester die een kringgesprek met z’n klas heeft of er een nieuwe wip of een schommel op het plein moet komen

2 likes

help, m’n ogen rollen m’n oogkassen uit na wat wilders zei over zwarte Piet

1 like

Het is hier uit de hand aan het lopen tijdens de reclame want stiefvader en moeder vinden dat Geertje zulke ontzettend goede doordachte dingen zegt

En nu gaat de Piet discussie hier weer door ik heb hier geen kracht meer voor hoor wat een nest waar ik middenin zit nu

oh @grace ik kijk de backstageversie
(https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5216833/rtl-nieuws-debat-verkiezingsdebat-livestream-live-backstage-antoin)
dus ik zie geen reclame

nu over hoe burgers geselecteerd worden (‘hoe ben je een geschikte burger/genoeg getroffen?’)

wat ik al helemaal niet snap is hoe prins constatijn betrokken mag worden bij het rtlz verkiezingsdebat, ik dacht dat wij een constitutionele monarchie waren?

Ik ben benieuwd of men het met Wilders nog gaat hebben over de avontuurtjes van Dion Graus.

1 like

liever Farid en Bonkevaart dan maar die is er niet

Ja in het npo1 radio debat blijkbaar wel. Niet meer dan terecht trouwens. Hoe absurd is het dat die man nog op de lijst staat

Dan trekt iedereen de #MeToo kaart voor Kaag

Bij zowel Denk als Pvv is de lijst eindeloos.

Hoezo kiezen ze hier een bekende Marokkaanse-Nederlandse voor? En waarom voor alle andere burgervragen een onbekende?

1 like

Kunnen ze bij GroenLinks ook doen

Word echt misselijk van deze man

volgens mij genieten de andere lijsttrekkers hier echt van, die vrouw zet 'm echt op z’n plek

1 like

Ik vind het zo misselijkmakend dat zo’n man zulke racistische uitspraken mag doen op prime time tv

11 likes

je ziet Markie ook lachen op de achtergrond

2 likes

Ik heb net mijn slof net naar die kop van Wilders op tv gegooid. Met zijn denigrerende toon.

Zie Rutte en Wopke kijken van: ow kut die vrouw kan beter debatteren dan wij.

3 likes

Lust hij geen couscous? Zeikerd.

Echt een zielepietje