Vind je het gek met die onzin die Rutte roept
Ik maak het even af
Heeft iemand geturfd?
Klaver: âIk zeg het heel hardâ
Ik: oh??? Wat komt er nu??
Klaver: âU bent niet eerlijk â
Ok jesse
Waarom zijn de vrouwen zoveel minder aan het woord en ze discussiëren voornamelijk met de mannen en dan mag Marijnissen iets zeggen en dan doet Rutte meteen een vraag aan Klaver stellen hallooooooooo
Wester onderbreekt ook iedereen behalve rutte
Omdat het over het klimaat gaat. En GL de enige partij is die het klimaat Ă©cht hoog heeft staan
Er zijn mensen voor minder gesneuveld.
ja maar rutte vind het schijnbaar schoon als we de poep onder de grond stoppen. tja dat noem ik niet schoon markie.
Ik verwacht van klaver elk moment dat hij met zoân tekstje komt van
K is voor klimaat daar sta ik voor
L is voor links dat ben ik
A is voor ah weet je nog dat jullie mij allemaal de Jessias noemden haha gek was dat hĂ© of⊠was dat niet zoân slecht idee??
V is van vegetariër kom we worden het allemaal!
E is van eeeeeeeeey ik ben ook cool hoor
R is van Rutte V dat willen we niet
En wat spelt dat?? En dan iedereen van Jes we zijn 5 minuten geleden gestopt wil je ook een bitterbal
Haaahhahahaha maar eeecht
Ik denk dat mijn vriendinnen en ik op een hoger niveau discussiëren
Is dat âliegen en bedriegenâ van Klaver een poging zoals de âu draaitâ destijds van Balkenende? Of ben ik te oud en herinneren jullie je dat niet?
Jezus wat een slappe kringverjaardag op tv. Ik ben er echt he-le-maal klaar mee. Tijd voor een dictatuur onder leiding van Tante Pollewop.
Oké dus omdat GL het écht hoog heeft staan wordt de rest niet meer betrokken in dit gedeelte in het debat? Ik ben eigenlijk best benieuwd naar wat Marijnissen enzo te zeggen hebben daarvoor kijk ik juist.
Niet voor het wijzende vingertje van Jesse. Met zân Fata Morgana uitspraak
Rutte IV he
Ik ben een pessimist
U kijkt zo lief
Oh heerlijk even reclame wat een verademing
Alleen jammer van die politieke reclames tussendoor
ik mis wel de vragen van de burger hier hoor
gelukkig vragen ze wel even wat de technicus van het debat vindt, maakt dat wel enigszins goed