Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Vind je het gek met die onzin die Rutte roept

Ik maak het even af

Heeft iemand geturfd?

Klaver: “Ik zeg het heel hard”

Ik: oh??? Wat komt er nu??

Klaver: “U bent niet eerlijk :pensive::pensive::pensive:”

Ok jesse

5 likes

Waarom zijn de vrouwen zoveel minder aan het woord en ze discussiëren voornamelijk met de mannen en dan mag Marijnissen iets zeggen en dan doet Rutte meteen een vraag aan Klaver stellen hallooooooooo

4 likes

Wester onderbreekt ook iedereen behalve rutte

3 likes

Omdat het over het klimaat gaat. En GL de enige partij is die het klimaat Ă©cht hoog heeft staan

Er zijn mensen voor minder gesneuveld.

1 like

ja maar rutte vind het schijnbaar schoon als we de poep onder de grond stoppen. tja dat noem ik niet schoon markie.

2 likes

Ik verwacht van klaver elk moment dat hij met zo’n tekstje komt van

K is voor klimaat daar sta ik voor
L is voor links dat ben ik
A is voor ah weet je nog dat jullie mij allemaal de Jessias noemden haha gek was dat hĂ© of
 was dat niet zo’n slecht idee??
V is van vegetariër kom we worden het allemaal!
E is van eeeeeeeeey ik ben ook cool hoor
R is van Rutte V dat willen we niet

En wat spelt dat?? En dan iedereen van Jes we zijn 5 minuten geleden gestopt wil je ook een bitterbal

41 likes

Haaahhahahaha maar eeecht

Ik denk dat mijn vriendinnen en ik op een hoger niveau discussiëren

3 likes

Is dat “liegen en bedriegen” van Klaver een poging zoals de “u draait” destijds van Balkenende? Of ben ik te oud en herinneren jullie je dat niet? :joy:

7 likes

Jezus wat een slappe kringverjaardag op tv. Ik ben er echt he-le-maal klaar mee. Tijd voor een dictatuur onder leiding van Tante Pollewop.

13 likes

Oké dus omdat GL het écht hoog heeft staan wordt de rest niet meer betrokken in dit gedeelte in het debat? Ik ben eigenlijk best benieuwd naar wat Marijnissen enzo te zeggen hebben daarvoor kijk ik juist.

Niet voor het wijzende vingertje van Jesse. Met z’n Fata Morgana uitspraak

Rutte IV he

1 like

Ik ben een pessimist

1 like

U kijkt zo lief

5 likes

Oh heerlijk even reclame wat een verademing

1 like

Alleen jammer van die politieke reclames tussendoor

2 likes

ik mis wel de vragen van de burger hier hoor

gelukkig vragen ze wel even wat de technicus van het debat vindt, maakt dat wel enigszins goed

1 like