Het meest vermoeiende aan die debatten vind ik die presentatoren die de boel zouden moeten modereren maar wat ze nooit lukt “we moeten helaas door” en dat dan 10383 keer achter elkaar terwijl mensen vrolijk doorgaan
en Sander Dekker. Er is geen excuus voor Sander Dekker
heb je antwoord op je vraag?
nee
oke jammer we moeten door doei
En herinneren jullie je Halve Zijlstra nog? Ik bedoel, kom op.
Ja dit alles heeft de vibe van de laatste 10 minuten van een congres waarin iedereen in het publiek nog even een momentje pakt om een vraag te stellen die geen vraag is terwijl je eigenlijk aan het bier wil.
Prrrrrrffffttttt ik hoor een natte wind. Oh en nu hoor ik een lama schijten wat gek
“ik heb niet zoveel met het klimaatsprookje”
Of het klimaat een mening is ofzo, pannenkoek
More like Halve Zoolstra
Haha ik moet echt politiek commentator worden
Haha of voor de Donald Duck gaan werken, daar zou hij ook zo kunnen heten.
Hoe trots zou ze zijn op die oneliner
Oke ik ben toch maar ingeschakeld omdat ik nieuwsgierig werd na het meelezen en dit is inhoudelijk helemaal niet relevant maar hoe Geertje eruit ziet vandaag doet me echt denken aan Karbonkel?
Ik wil het land schoon doorgeven MARK het is niet de wc op kantoor
Karbonkel x Benefit Browbar #collab
Groningen is weer de lul hoor
Hahaha ja, ik zei ook al tegen mijn vriend dat ik helemaal voor me zag hoe op dat moment een paar tokkies op de bank opgelucht “JA!!! Zo is da!!!” riepen.
en al die idioterie met voorbeelden van allerlei wijken in steden en bedrijven in provinciesteden en de moeder van de vriend van de buurman die je iets verteld heeft woow je kent alle nederlanders of wat sta je te doen daar waarom gaan we nog stemmen dan
Ik kan dat toontje van klaver niet aan aaaargh
En vingertje!!
nou volgens het EenVandaag opiniepanel zijn we steeds meer tegen zwarte piet sinds een paar jaar!!
dat heeft Gijs(?) van ons gehoord!