Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Haha hij hakkelt al

GEEF NOU EENS ANTWOORD Jezus al die vragen en geen antwoorden de hele tijd bloed en bloedirritant

‘wAuW wAT BiJzonDEr DaT je HIeR stAaT’

5 likes

:face_vomiting:

Jezus hoe vaak heb ik het woord ‘eerlijk’ al gehoord

ik heb het verneukt, maar vertrouw me gewoon.
wat is dat voor kutantwoord

Ja en dat allemaal potentieel ten koste van iemand die de plek echt verdient; een middelmatige witte man. Gemiddelde Gerrit mag jaren met fouten door de politiek heen struikelen maar als je een vrouw of iemand die niet wit is kiest dan moet dat wel de aller aller aller beste zijn

Never forget dat Stef Blok NOG STEEDS minister is

18 likes

ja echt he, wat Rutte eigenlijk zegt is er bestaat geen racisme maar je bent gewoon niet goed genoeg, wat een egoïst.

2 likes

Jullie zijn geen fraudeurs!

Ja we been knew, kunnen we nu door

“Jullie zijn GEEN fraudeurs dat wil ik hier gezegd hebben”

Oh rlly Mark? :woozy_face:

3 likes

Eindbaas. Ha. Eerder waakvarken

Ik kijk niet want ik haat dit soort shit maar ik kijk in dit topic zoals luisteren naar voetbal op de radio

1 like

Deze vrouw is wel :fire:

3 likes

ja ik stop u even

want dat zie je toch echt verkeerd in het landsbelang want we hebben wel heel veel geregeld en zijn achter de schermen echt al heel druk bezig hoor

verschrikkelijk

ik kan me voorstellen hoe heftig het was

dat willen we in de toekomst echt wel eens gaan bekijken met een bureautje

Ik vind die mevrouw wel goed, Rutte heeft wel degelijk bezuinigd op sociaal advocaten
(Of Naja Dekker onder Rutte)

1 like

Ik moet bijna janken van frustratie wat een vent wat verschrikkelijk voor alle getroffenen wat een eikel

Zo maar echt. Never forget “bananenrepubliek”. Maar nee hoor meer diversiteit is lastig want er zijn geen betere. Nou als dat de staat van ons land is dan never mind.

4 likes

Die vrouw is geweldig, Mark staat pijnlijk voor schut

Eigenlijk is mijn droom een vrouw als minister president die eigenlijk gewoon niet zo goed is maar na elke fout zegt ‘jaaaaa ok was niet handig’ en dan lekker inadequaat doorgaat en nog een keer gekozen wordt.

Ik wil gewoon hetzelfde recht om te wanpresteren als mannen

24 likes

Deze vrouw zou politicus moeten worden, ze pakt Mark goed aan

1 like