Ik heb echt een minuut lopen denken wat Lil Kleine met politiek te maken had.
Ja hoor nu heb ik de internationale weer in mân hoofd
Ik ging dus nu de songtekst Googlen en de eerste hit was PvdA Voorne.
OkĂ© en nog een anekdote. Ik ben dus echt true nivonner, waar internationale ook zoân stamlied is. En ik vertelde dat dus eens aan mân vriend en die barstte spontaan in gezang uit en hij zet 't soms ook uit zichzelf aan!!
Kijkt iemand hier ook naar het RTL verkiezingsdebat?
Edit: de eerste âpuinhopen van Rutteâ door Wilders is al gevallen.
Ja alleen jammer dat het zo ââlaatââ begint haha, ga het niet lang volhouden vrees ik. Kijk het later deze week even rustig terug. Jammer dat Ploumen niet mee mag doen
Ja ik vind het ook allebei die dingen jammer! Een partij als PvdA hoort hier eigenlijk wel thuis. En die voorbeschouwing (?? lol) was ook zo onnodig dat het best een half uurtje eerder had gekund.
Nummer twee op de bingokaart is van Jesse Klaver die de persoonlijk-verhaal kaart speelt: âik ken/sprak toevallig iemand die âŠâ.
Ik kijk ook, jammer idd dat Ploumen er niet bij is. Ga geen PvdA stemmen, maar wilde haar wel in actie zien
Ben fucking Wilders nu al beu met zân door mensen heen praten, altijd 't zelfde liedje
Ik begrijp trouwens niet dat men in Hoekstra zoân staatsman ziet. Zoân natte krant qua uitstraling vanavond joh
Oh nee, âechteâ burgers komen meedoen en vragen stellen.
Zoooo ongemakkelojk
Waarom is PvdA er niet bij? Heb het even gemist
Te weinig zetels
Pfff die Sigrid Kaag
Ze hebben de 6 grootste partijen genomen obv huidige zetels in de kamer en de peilingen
OkĂ© ik schakelde net in maar wat ongemakkelijk met die âgewone burgersâ erbij
Ik kom voor een debat niet voor vraag en antwoord
Hebben ze nou gewoon reclame??? Middenin een debat? Geen wonder dat het tot 23.00u duurt
ja superirritant maar ik vond die boer net eigenlijk wel heel aandoenlijk
het feit dat hij praeses van Minerva is geweest is echt een gigantische red flag ook
Oh wat jammer. Had het leuker gevonden als ze nog wat lijsttrekkers erbij hadden uitgenodigd
Vond het gaaf toen zij lijsttrekker werd maar vind haar ook echt tegenvallen eerlijk gezegd.
Op wat voor manier vind je haar tegenvallen?