Tweede Kamerverkiezingen 2021 (Deel 1)

Ik heb echt een minuut lopen denken wat Lil Kleine met politiek te maken had. :face_with_monocle:

3 likes

Ja hoor nu heb ik de internationale weer in m’n hoofd :sweat_smile::sweat_smile:
Ik ging dus nu de songtekst Googlen en de eerste hit was PvdA Voorne.
OkĂ© en nog een anekdote. Ik ben dus echt true nivonner, waar internationale ook zo’n stamlied is. En ik vertelde dat dus eens aan m’n vriend en die barstte spontaan in gezang uit en hij zet 't soms ook uit zichzelf aan!!

2 likes

Kijkt iemand hier ook naar het RTL verkiezingsdebat?

Edit: de eerste ‘puinhopen van Rutte’ door Wilders is al gevallen.

3 likes

Ja alleen jammer dat het zo ‘‘laat’’ begint haha, ga het niet lang volhouden vrees ik. Kijk het later deze week even rustig terug. Jammer dat Ploumen niet mee mag doen

Ja ik vind het ook allebei die dingen jammer! Een partij als PvdA hoort hier eigenlijk wel thuis. En die voorbeschouwing (?? lol) was ook zo onnodig dat het best een half uurtje eerder had gekund.

Nummer twee op de bingokaart is van Jesse Klaver die de persoonlijk-verhaal kaart speelt: ‘ik ken/sprak toevallig iemand die 
’.

3 likes

Ik kijk ook, jammer idd dat Ploumen er niet bij is. Ga geen PvdA stemmen, maar wilde haar wel in actie zien

1 like

Ben fucking Wilders nu al beu met z’n door mensen heen praten, altijd 't zelfde liedje

1 like

Ik begrijp trouwens niet dat men in Hoekstra zo’n staatsman ziet. Zo’n natte krant qua uitstraling vanavond joh

12 likes

Oh nee, ‘echte’ burgers komen meedoen en vragen stellen.

Zoooo ongemakkelojk

2 likes

Waarom is PvdA er niet bij? Heb het even gemist

Te weinig zetels

Pfff die Sigrid Kaag :yawning_face: :yawning_face:

2 likes

Ze hebben de 6 grootste partijen genomen obv huidige zetels in de kamer en de peilingen

1 like

OkĂ© ik schakelde net in maar wat ongemakkelijk met die “gewone burgers” erbij :sweat_smile:

Ik kom voor een debat niet voor vraag en antwoord

3 likes

Hebben ze nou gewoon reclame??? Middenin een debat? Geen wonder dat het tot 23.00u duurt :roll_eyes:

ja superirritant maar ik vond die boer net eigenlijk wel heel aandoenlijk

het feit dat hij praeses van Minerva is geweest is echt een gigantische red flag ook

10 likes

Oh wat jammer. Had het leuker gevonden als ze nog wat lijsttrekkers erbij hadden uitgenodigd

Vond het gaaf toen zij lijsttrekker werd maar vind haar ook echt tegenvallen eerlijk gezegd.

Op wat voor manier vind je haar tegenvallen?