Dit is mijn eerste verkiezingsdebat heb hard gelachen om het provocerende gedoe van geertje
misschien beetje laat (maar niet te laat!), je kunt nu het RTL debat bekijken? kan ook online
Ik zie nu in de reclame dat rtl zijn eigen wie is de mol heeft bedacht? Een groep BNâers en verraders. Bijzonder concept hoor.
Maar nu eerst naar Pieter en Sandra de burgers die iets willen vragen over Coronabeleid (gokje)
Tempoooo
Nou get to the point Pieter
niet die in Thialf
Die burgers mochten ze wat mij betreft weglaten hoor
Had gehoopt dat ze ook naar die gigantische steun KLM zouden vragen.
Ze krijgen ook geen concrete antwoorden ofzo, lekker nuttig allemaal weer
Komen er nu ook nog onderlinge debatten en stellingen tussendoor? Zeg maar in die drie minuten tussen de burgers en reclame?
Interessant allemaal, doen we helemaal niets mee.
Haha sorry maar Jan en Hannie (oid) lijken me nou precies van die mensen die heel kwaad worden als mensen in de bijstand af en toe een zwart klusje doen maar staan nu te klagen dat ze gekort worden op steun als ze wat verdienen met afhaal.
Overigens terecht verder dat ze over klm klagen.
âWe nemen het meeâ
Al die lijsttrekkers erachter staan echt voor Piet Snot te staaaaan
Zooo, ik erger me hier kapot aan. Geef antwoord man
Echt heel vervelend, we doen er nu helemaal niks mee, maar om aardig over te komen nodig ik je uit om later verder in gesprek te gaan challasss
ook alsof wanneer nu concreet het terras weer open kan het allerbelangrijkst ever is
we praten toch ook over een iets langere termijnvisie? een idee voor een land/samenleving/ op verschillende vlakken en niet op een fucking terras in een of andere plaats ergens
âHee we gaan hartstikke failliet met ons restâŠâ âJA ik sprak vorige week met twee broersâ ok great story Wopke waar heb je het over vriend
Ik heb op de Ă©Ă©n of andere manier niet het idee dat zij helemaal âin touchâ is met de gemiddelde Nederlander en vond het bv pas ook in zoân podcast jammer dat D66 echt onschendbaar was in haar optiek en nooit iets fout had gedaan (die vibe kreeg ik er iig van).
Lol dit artikeltje en deze foto, de Volkskrant heeft het ook echt helemaal gehad met Thierry hĂš?