Rutger Bregman
en deze shitshow van een artikel:
Rutger Bregman
en deze shitshow van een artikel:
Oh nu het toch over de Correspondent en racisme gaat: ik herinner me een aflevering van de Rudi & Freddie show waarin ze het boek Witte Onschuld van Gloria Wekker compleet gingen zitten fileren en haar onderzoeksgebied (zij is emeritus hoogleraar) als nepwetenschap probeerden weg te zetten
Heb je een linkje? Ik kom er niet met google
oh ik geniet echt van de diversiteit aan vragen!
Hey Sylvana,
Twee vraagjes.
Als je samen met 1 andere partij een kabinet mag vormen, welke zou dat zijn en waarom?
Wat is je mening over fruit op pizza?
Both equally important questions
Ik had BIJ1 gemaild of ik een raamposter kon krijgen en nu komen ze er morgen persoonlijk eentje bij me langsbrengen! (Ik dacht ze zullen hem vast opsturen of misschien kan ik hem zelf op komen halen, maar dit had hun voorkeur, dus ik vind het helemaal mooi.)
Nou heb ik allemaal van die typische VVD’ers als buren (dat is geen vermoeden, ze zijn er nogal vocaal over in de groepsapp ). En het is misschien kinderachtig van me, maar ik geniet er nu al van dat die poster echt een doorn in hun oog gaat zijn hahaha.
Bij mij hangt m’n poster ook! Ik heb via een forumvriendin er een hoop opgehaald dus ik ga ze deze week ook uitdelen aan ander bij1ers in Dordrecht (mocht iemand hier denken dat wil ik ook, laat het me weten!)
ik vond het ook een interessant eerste uitzending, de tweede is me iets minder bijgebleven.
Ik zit steeds meer te twijfelen om op BIJ1 te stemmen. Vooral omdat ze zoveel met neurodiversiteit bezig zijn, maar ergens twijfel ik nog want ze hebben nu geen zetels en ben bang dat mijn stem dan verloren gaat.
Echt onzin.
Ik twijfel nu dus keihard tussen PvdA en BIJ1
Misschien domme vraag… maar mag ik vragen wat jij bedoelt met neurodiversiteit? Ik heb het gegooglt, maar maakt het voor mij niet echt duidelijk. Ik overweeg zelf ook om op bij1 te stemmen, vandaar mijn interesse.
Neurodiversiteit vallen mensen met ADHD. ADD, dyslexie, dyscalculie, autisme, hoogbegaafdheid onder (moest het ook googlen om alles te vermelden).
Ik heb zelf autisme en denk zeker dat de zorg daarin nog beter kan. Ik zou bijvoorbeeld nog een behandeling krijgen die helaas wegbezuinigd is.
Voor mij is dat belangrijk
Aah ja! Ik twijfelde ook even of het wat positiefs of negatiefs was. Dankjewel voor je reactie, weer wat geleerd iedergeval!
Had je deze blog die Sjurrr postte al gelezen?
Ik zag net de campagnespot van het CDA en als ik Wopke was zou ik… niet een volle minuut schaatsend in beeld komen nu? Ik snap dat de reclame misschien al opgenomen was maar Jezus (haha CDA referentie) anders verwijs je even niet naar je laatste blunder.
Leest goed weg he! Had hetzelfde als jij dat ik al best veel wist, maar ook nieuwe dingen geleerd. Heb hem nu aan mijn nichtje gegeven die voor het eerst gaat stemmen. Ik denk dat dit echt een heel goed boekje is voor jongeren!
Ik ga ook op BIJ1 stemmen en niet “tactisch” op een grote partij want zo kan een kleine nooit groeien natuurlijk.
Dit artikel vind ik geen roddel en achterklap, eerder controversieel. Ik denk dat de auteur en hoofdredacteur goed uiteenzetten waarom ze dit artikel toch publiceren, ondanks de anonieme bronnen.
Eens, echt te weinig onderbouwing om dit in deze periode te publiceren.
Wel opvallend dat Wilders zich tegen dit artikel keert.
https://www.ad.nl/politiek/wilders-neemt-het-op-voor-arib-ik-vind-het-een-smerig-stuk~a140ad25/