Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

godverdmmh jezus lekker makkelijk dit. Ik ben geen verkenner meer, dus kan er niet bij. Pffff
WAT een gelul zeg dit

2 likes

Is het nu niet gewoon zaak dat een onderzoeksteam/politie/justitie hier verder naar kijkt? Gewoon alle data ophalen, verwijderde bestanden terughalen.

Wat willen die debatten doen? Niemand herinnert zich iets. Zie nu niet hoe dit opgelost gaat worden.

4 likes

je hebt die aantekeningen toch zelf gemaakt vrindin

1 like

gewone of veenmollen? hehe

1 like

Nee half acht openbaar voor Rutte

ze doen alsof ze de hele computer en Google account de tyfus in hebben gegooid :triumph:

godverdmmgodverdmmha nee gewone

1 like

Ja WOB’en die hap

1 like

FUN FACT. Ik zit even op wikipedia en zie dat de vrouw van Ollongren het productiebedrijf Human Factor heeft opgericht, wat koefnoen en Zondag met Lubach produceerde.

9 likes

Heb nu echt geen medelijden meer met haar. Jammer dan. Byeee

Dit soort veenmollen zijn ook de veenmollen die in projectgroepen zeiden joe ik heb mijn taak gedaan ik doe niks extra meer.

2 likes

Daarvoor nooit gezien terwijl jij degene was die de gesprekken voerde… oké mevrouw Ollongren

1 like

Ollongren maakt wel haar bronnen bekend. Kunnen we achterhalen wie viavia is

2 likes

Ja daar komen de hooggeleiden altijd mee aan! Dat zij eigenhandig npo3 in handen heeft ofzo D66 complot!!!

3 likes

Hoe gek denkt u dat wij zijn? :rofl: :rofl:

10 likes

krijg je weer een compleet zwartgelakt document terug he

1 like

Sjonge jonge jonge, wat een slechte zaak dit. Hoezo weet je niet meer wat er is besproken in die gesprekken?! you only had one job

2 likes

Het woord biet is populair vandaag.

3 likes

kut ik had caviain moeten zeggen want dan wordt het caviain jammer wel

5 likes

ze is onze caviain niet :triumph:

5 likes