Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Nee niet mijn probleem waar heb jij het over hier heb ik geen actieve herinnering aan dit waren niet mijn persoonlijke aantekeningen

1 like

hoop dat mijn persoonlijke notities nooit openbaar worden want ik zet tussen de inhoud altijd dingen als WAT EEN LUL, zzzzz saai dit, wat een gezeik, etc. Hoewel dat zou ook wel verfrissend zijn als Annemarie dat op had geschreven

15 likes

kleine kaboutertjes denk ik, of de stagiair

1 like

Ja precies. Check je Outlook of de online plek waar het document heeft gestaan, ff versiegeschiedenis checken klaar. Ze willen er gewoon niet aan

4 likes

Nee godverdmm gebruikt de politie altijd om te checken waar je telefoon was. Als je telefoon tussen telefoontorens zit dan kunnen ze best nauwkeurig je locatie ‘pingen’

1 like

lekkere verkenner ben je dan ook als je niet meer weet waar je info vandaan komt

6 likes

Oh jij klinkt als ervaringsdeskundige jij zit zeker bij de CIA engnek :yum:

1 like

Was vast een mooie overdracht voor de nieuwe verkenners!

1 like

Mijne zijn

“Hahha er staat kanker op deze muur/blad/op tv”

Toen ik kanker typte suggereerde m’n telefoon direct KANKERFUCK dus ja dat zegt genoeg

5 likes

Ik erger me er kapot aan dat het heel de dag al gaat over iets wel of niet herinneren. En dan weer lekker vaag doen over notities en IEDEREEN weet dat ze gewoon staan te liegen.

Echt vertel gewoon de waarheid, stelletje imbecielen.

6 likes

Ik weet zeker dat mijn vader nu, net als ik, ‘quatsch!’ naar de tv aan het roepen is

2 likes

Ik luister te veel true crimes podcast :joy: Rutte holla at me als je bewijsstukken wilt laten verdwijnen.

3 likes

wow deze man maakt een nuttige opmerking!!
je kan gewoon opzoeken waar het vandaan kwam misschien wowowow

5 likes

echt hoor :exploding_head:

Nou Kajsa is af. Ze was al afgetreden natuurlijk maar ze is nog een keer af.

11 likes

Als iemand nu zou toegeven: het was de stagiair. Denken we met z’n allen: ohhhh ja! Tuurlijk, niet meer doen he.

3 likes

DOE JE KOEKLE DOCS OPEN WTF zo moeilijk is het niet. dit is irritanter dan de gemiddelde gtst cliffhanger

4 likes

Ze was geen verkenner meer!!

:joy:

Maar die nieuwe kunnen er wel bij?

2 likes

Als je verkenner bent ga je echt naar de pre historische manier van epibreren. Alles verdwijnt, niks digitaal.

4 likes

Koolmees of van Ark zijn de mol

3 likes