Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

normaal is het geert die zegt kweenie

2 likes

ben blij dat wilders weer aan het woord is. koekoek inderdaad wie houden ze voor de gek

6 likes

Ik hoor wel vaak woorden als biet, koe vanavond :face_with_hand_over_mouth: Boeren hoorn dr bie

2 likes

Speciaal voor BBB :smiley:

3 likes

Hoe kan het dat zoveel leden opeens een instant memory loss hebben? Zal ik voortaan ook op m’n werk doen en daarna alles te ontkennen.

Is zij eigenlijk al caronavrij? Klinkt nog vrij nasaal.

11 likes

En hoezo heeft Ollongren geen zweetvlekken van de spanning?! ik zou daar weg geglibberd zijn

4 likes

Nooit verwacht dat ik het ooit eens zou zijn met Wilders, maar vandaag ben ik blij met hem.

9 likes

Zal dit de drukste dag van het jaar aan posts op het forum worden denken jullie?? Helemaal wild

13 likes

Als ik morgen wakker word is er helemaal niemand opgestapt en gaan we op dezelfde voet weer verder. Welkom in Nederland!!!:face_with_symbols_over_mouth:

7 likes

Welke dag is nu recordhouder?

Blijkbaar??? Ollongren kappen nou dit hoor je jezelf toch zeggen

3 likes

Denk dat Election Day nog wel voor staat?

Edit lol daarvoor was ik hier nog niet, misschien was er daarvoor nog wel een sensationele dag

2 likes

Verhip!

2 likes

Weet ik niet weet alleen die van vorig jaar die stond in de eindejaarsupdate maar ik heb nu een dingetje met meneer Kutte en mevrouw Ollongren

1 like

Ik vind t ook erg, er zijn duidelijk fouten gemaakt. Als je die gewoon toegeeft, a la. Weetje fouten gebeuren overal. De ene fout is natuurlijk wel pijnlijker dan de andere. Maar t dwingt wel respect af als je het toegeeft.

Maar nu. Iedereen houdt de poot stijf en ik vind t gewoon walgelijk. Die notities zijn door iemand geschreven, maar nee niemand weet het. Nog even en ik emigreer gewoon. Bah

10 likes

godverdmmhha geert

2 likes

Waarom dekken deze veenmollen elkaar in?? Is er nog iets ergers gebeurd ofzo, wilden ze m vermoorden of wat

14 likes

He bah mn moeder roept steeds juist naar de televee als Wilders wat zegt

Hou je mond mam jij zit daar niet maf

2 likes

IMG-20210401-WA0011

30 likes

Ik wil die blouse die Marijnissen aan heeft vind hem echt prachtig

6 likes