Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ja en niemand die ff zegt: ja wat zij allemaal al gezegd hebben

2 likes

Ja, niet een soort van maar zeker.

En daar wordt nu al de hele dag over gepraat want hij moet zich verantwoorden daarvoor maar doet alsof zijn neus bloedt. Maar da’s het hele ding ja.

1 like

Duidelijk antwoord, bedankt! Je hebt zeker gelijk. Ik hoop dat ze in de toekomst wat actiever worden mbt racisme dan, want vind het verder wel een fijne partij.

:joy::joy::joy: die woordisseelingen kan echt niet soms.

6 likes

Net de finale van widm dit. Zo langdradig

6 likes

echt hoor en alleen zodat iedereen rutte dezelfde vraag kon stellen voor hetzelfde antwoord. wie had nou gedacht dat we dankbaar zouden zijn voor sjerry

Rik: en wie Rutte heeft gebeld om half acht op donderdagochtend? Dat hoor je volgende week!

13 likes

De Belgische politiek lijkt opeens zo ontzettend helder en geslaagd na deze dag.

6 likes

Wie is de meest venijnige veenmol?

4 likes

Ligt wel het meest voor de hand.
Mijn idee: rutte heeft het gehad over dat hij omtzigt ergens wil lozen
Kaysa schrijft op : Pieter omtzigt: functie elders.
Er komt ophef, rutte ontkent.
Blijkbaar krijgt rutte vanmorgen (vóór de anderen dat weten) pas te horen dat het in zijn gespreksverslag staat.
Hij moet dus snel zich eruit kletsen, dus komt hij ermee dat het alleen maar ging om een ministerpositie.

Wat dus gelul is, want dan had kaysa wel opgeschreven: Pieter omtzigt: functie minister

En er stonden nog meer dingen over Pieter waaruit bleek dat hij weg moest.

2 likes

De livestream op de TK site deed het niet meer dus wilde de NPO app opstarten, maar ging per ongeluk naar Netflix… tekenend wel

1 like

Lekker hoor Azarkan

3 likes

Waarom schreeuwt azarkan zo

Krijg een beetje kippevel van deze speech van Azarkan hoor. Echt, hoe kan Rutte zolang premier geweest zijn… al die fouten en al die levens die hij benadeeld heeft.

3 likes

godverdmm groepsimmuniteit tegen de leugens van Rutte

3 likes

vind wel meevallen

2 likes

Dat staat er ook nog toch. Omtzigt moeten we wat mee: minister.

Maar dan nog beide is een manier om ervoor te zorgen dat ie geen kritiek meer kan leveren. Lekker weggewerkt. Elders of minister?

1 like

Ohja ik lees dat nu. Dat vind ik nog wel dubbel dan. Want minister is niet elders.

ben nerveus voor Simons’ speech straks, hoop dat ze goed uit de verf komt

10 likes

ze gaat het supergoed doen, twijfel ik niet aan

5 likes

Ze gaat knallen. Sowieso

6 likes