Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Nou, jij weet alles van circusarena’s he Lianne? Met je 50-Plus-fitties.

1 like

Minister is wel elders. Je verliest je plek in de kamer waar je kritiek mag uiten op de regering. Precies waar ze Omtzigt niet willen hebben.

5 likes

Ik vind dat Azarkan die speech heel goed gedaan heeft. Ook zeker qua frasering en stemvolume.

10 likes

Ja eens dat intersectionaliteit zo vaak genegeerd wordt terwijl je zonder eigenlijk niks aan ongelijkheid kan doen. Ook wereldwijd zullen de arme veenmollen de hoogste prijs betalen voor de klimaatcrisis. Ik vind het zo vals dat het altijd maar tegenover elkaar gezet wordt: groen OF sociaal. Want groen is duur en dus niet voor arme veenmollen, en sociaal is niet groen want groene energie en bio eten is duur. Zelfde geldt voor links dat óf op ‘identiteit’ (kots) zit óf armoede. Racisme en seksisme = groepen veenmollen in sociaal zwakke posities om wie ze zijn. Alles heeft met elkaar te maken!!!

Voor de duidelijkheid ik heb het dus over veenmollen ja, hoog tijd dat we wat gaan doen voor deze gedemoniseerde diersoort. PvdV!!!

17 likes

ik zit hier echt te lachen om veenmollen in een serieus bericht

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt hoe je ‘elders’ interpreteert imo (minister of geen minster) als je bedenkt dat ze omtzigt gewoon niet op een plek willen waar hij kritisch kan zijn en Mark in de weg kan zitten (dus precies niet wat hij nu doet).

6 likes

Vind het interessant hoe erg t verschilt per persoon of ik nou echt actief zit te luisteren of niet. Bij Ouwehands, Marijnissen, Kaag, Azarkan en Wilders (niet mijn probleem) echt wel geboeid. Bij de meeste anderen niet. Best wel een talent om veenmollen naar je te laten kunnen luisteren.

2 likes

Plass van bebebeejj hgodverdmmh

2 likes

shoutout naar @grace door haar weet ik ook nu pas dat het omTzigt is

1 like

Échte intersectionaliteit komt voor alle groepen op!!!

1 like

“apentrots toen ik met de trekker hier binnen kwam rijden”

godverdmmgodverdmm

10 likes

Waarom leest zij dr presentatie voor. In de klas kijken Kerwolain

4 likes

godverdmmha waarheid als een koe uit de woorden van de boeren partij :joy:

11 likes

Waarheid als een koe? Die kende ik nog niet, is dat een hele bekende uitdrukking en ben ik gewoon dom?

Ze kunnen geen niet mijn probleem zeggen vandaag Kewrolijn, is de schuld van de genieën.

5 likes

Ik kende m ook niet maar hij bestaat (net opgezocht)

3 likes

Ja is ook zo.
En het gaat erom dat het überhaupt besproken is, en dat het vervolgens keihard ontkent wordt, en dat hij het dan weer aan zijn geheugen weidt, en dat er blijkbaar een mol is die rutte eerder informeert.

1 like

godverdmmgodverdmm ik hoor nu dit hele debat in FF-taal.

3 likes

Ja die bestaat! Misschien voornamelijk in het noorden?

1 like

godverdmm ze zei ook nog eens ‘toen WE op de trekker kwamen’

3 likes