Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Horen jullie ook irritant gedemp/gebonk ofzo van microfoons? Echt hatelijk en Netflix-onwaardig

7 likes

Maar dan baseer je je op ethiek denk ik? Terwijl caviajespolitiek ook een grote rol speelt
H.ah.a ik vergeet het echt telkens
 v.rien.djespolitiek

4 likes

caviajespolitiek :joy: :joy:

13 likes

Ik zelf ook toen ik het zag đŸ„Č
Dacht ff dat ik een typo had gemaakt

1 like

Dat zou je zeggen ja maar ik sta nergens meer van te kijken als ik zie waar Rutte in het verleden allemaal al mee weg is gekomen. Dus ik ben wel benieuwd of iedereen die nu (terecht) zo verontwaardigd roept over de geloofwaardigheid van de politiek ook daadwerkelijk tegen Rutte zou stemmen

3 likes

Ik ben echt benieuwd naar die tweede termijn, daar gebeurt het

@Bill Ja dat is ook waar
hij probeerde ook weer z’n hachje te redden door te zeggen dat hij Ontzigt wel binnen zn kabinet zag als minister. Hij lijkt idd overal mee weg te komen

1 like

:joy:

2 likes

Is die nog niet begonnen? :tired_face: naar mijn idee zitten we al in het 28e termijn ofzo.

3 likes

Eerdmans zet dit wel goed neer, moet ik (helaas?) concluderen

3 likes

Als iedereen moe is en geen geduld meer heeft, ben ook benieuwd

zijn gezicht zou veel beter uitkomen bij een donkerder montuurtje

1 like

Lol

Die begint pas nadat alle fractievoorzitters en de verkenners voor het eerst zijn geweest. Nog een stuk of 8 fracties te gaan (??) en dan de verkenners nog.

3 likes

Maar is dan soort van te concluderen dat die ‘functie elders’ vanuit Rutte kwam?

Nog 5 partijen denk ik (sgp, denk, 50plus, bbb, bij1)

1 like

Kap even meneer, beetje por jeetje.
Gefeli iedereen, deze persoon en deze persoon

Ja, precies wat je zegt. Doing the bare minimum is niet genoeg om ons institutioneel racisme te ontmantelen en te stoppen . Er is een verschil tussen tegen racisme zijn en anti-racistisch zijn want de 1 is passief en de ander niet. Daarnaast is PvdD ook niet bezig met de intersectionele kant van klimaat en dierenwelzijn en houden ze weinig rekening, ook met hun oplossingen, de gevolgen en struggles van veenmollen van kleur, met disabilities, met een lage sociaal economische status etc terwijl BIJ1 die juist meeneemt in alles. Omdat de klimaatcrisis juist kwetsbare groepen harder benadeelt, omdat arme veenmollen geen vleestax kunnen betalen, omdat in slachthuizen juist vaak veenmollen epibreren die weinig andere opties hebben.

13 likes

Ze mogen die toog wel beter schoonmaken aan de zijkant, alle mannen (!) staan zo breed mogelijk met de handen om dat hele ding heen

3 likes

Dit soort momenten vind ik echt dat er veel te veel partijen in de Kamer zitten. Iedereen moet ff een plasje eroverheen doen. Schiet oooop

9 likes