Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

1 like

Had ik niet verwacht zeg. Ja super rot dat het op straat ligt, maar dat hij opstapt, lost toch niet alles direct op
Had juist graag gezien dat er verantwoording werd afgelegd over alles wat hij bloot legt

1 like

Het CDA had gewoon een prima degelijke middenpartij kunnen zijn, zoals de CDU* in Duitsland, maar hebben het met hun relletjes en geflirt met rechts helemaal aan zichzelf te danken dat ze nu langzaam ten onder gaan. Het zegt genoeg dat zelfs oud minister president Van Agt de partij niet eens meer steunt.

*Oke kleine disclaimer CDU/CSU heeft ook zijn relletjes en affaires de laatste tijd :see_no_evil:

#omtxit?

3 likes

Nou langzaam ten onder… rutte wil nog steeds graag met ze samenwerken hoor, niks aan het handje. :roll_eyes: :angry:

In de huidige peilingen verliezen ze zetels en ze kunnen geen jonge kiezers meer aan zich binden. (Volgens mij hebben ze samen met de pvda de oudste kiezers). Binnen deze trend moet de VVD de volgende verkiezingen een andere bondgenoot vinden. Voor een bestuurderspartij als het CDA is dit een langzame dood.

1 like

Ik hoop het.

Zo dom ook van ze, als ze Omtzigt aan het roer hadden gehad hadden ze waarschijnlijk een topuitslag/positie gehad.
Maar ja des te beter dit, ik ben al jaren klaar met het cda.

2 likes

Misschien hier nog mensen met opa’s/oma’s/vaders/moeders die het briefstembiljet nog hebben liggen? Voor het goede doel!

1 like

Hahah deze collage :joy: Ga echt stuk om Grapperhaus en Woppert

Jetten is gewoon hetzelfde hahaha

11 likes

hahaha wow! Maar wie zijn 4, 6 en 16?

4 is Ferdje! 6 geen idee ook. 16 Carola Schouten volgens mij

Oh Henk Krol lees ik nu in de comments :joy:

1 like

Oh hahahh!

Alleen dit is toch photoshop? Of droegen Wilders, Wobke en sgp-guy als kind al een pak?

1 like

Hahah zou me niets verbazen maar is Photoshop idd

1 like

De photoshopper is erg lief voor ze geweest.

6 likes

Stiekem hoop ik wel op nieuwe verkiezingen en eigenlijk denk ik ook wel dat dat gaat gebeuren.

3 likes

kan ik me echt niet voorstellen. VVD dramt wel hun zin door, geen zorgen :cry:

8 likes

Denk niet dat VVD dan ook maar een zetel gaat verliezen, vraag me af hoeveel er dan zou veranderen.

7 likes

Kijkt er iemand het debat over de coronacrisis?

ik keek het vanmiddag voordat ik moest gaan en is de FvD nog steeds zo irritant bezig?