Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Dit neem ik op als een persoonlijke aanval op mij als burger.

2 likes

Huh ik snap de zin “er zit geen licht tussen mij en Hoekstra” echt niet haha. Wat een gekke uitdrukking

7 likes

Artikel over metoo op het Binnenhof, richt zich vooral op de onschendbaarheid van kamerleden maar ook breder in de politiek. Werd echt verdrietig van het artikel, maar wel belangrijk om te delen.

:dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:
Wat een totale ellende dit. Echt geen woorden voor.

Bah wat een nare gang van zaken. Walgelijk.

(En wat een gemis voor de kamer dat Arib geen voorzitter meer is)

Echt niet normaal zeg bah, ik word er echt kwaad van :rage:

3 likes

Ja dit. Ik ben me er als gewone burger al bewust van dat niks wat ik via whatsapp verstuur (of op internet doe zonder allerlei maatregelen te nemen) 100% privé is. Dat politici dat niet snappen, daar kan ik met mijn hoofd niet bij.

3 likes

Pff arme man, vind dit echt sneu.

1 like

wtf dat je iemand in je eigen partij kan en gaat uitmaken voor nazi met tekeningen en Namen NAAR mensen van je eigen partij?? en dat dat dus ook gewoon geaccepteerd wordt binnen de partij :confused:

3 likes

76 pagina’s :sob: Damn die heeft echt een beerput open getrokken. Heeft dus niet stil gezeten. Erg benieuwd naar hoe CDA gaat reageren

8 likes

https://www.geenstijl.nl/5159582/bomtzigt/

hier staat het docu en de appjes nav de taal in de eerste denk ik geen jongeren

1 like

lekker makkelijk om te zeggen :joy:

ik zit nu in een ledenzoom van GL met papa Klaver over de formatie en ze houden zich vast aan PvdA gelukkig

5 likes

37 pagina’s hoofdtekst, rest zijn bijlagen

Vindt hij de inhoud nou vervelend voor de partij of voor Omtzigt? (retorische vraag).
En reactie van Mona Keizer ook: “ Het is nogal wat, alles bij elkaar. Ik had gehoopt dat Pieter rust zou pakken."
Omtzigt had beter zijn mond moeten houden?

15 likes

Zou daar nu iemand bij de nos redactie met veel genoegen zo’n verschrikkelijke foto bij het artikel plaatsen?

13 likes

Als dit soort dingen uitkomen hoop ik altijd dat heel die partij gewoon helemaal naar de klote gaat maar over een maand is dit denk ik weer overgewaaid helaas.

9 likes

Ja dit vond ik ook enorm veelzeggende kwalificaties. Ze leken hiermee al wat voor te sorteren
op scenario: terugkeer in de partij is niet meer mogelijk, vermoed ik want “teveel gebeurd”

En van wie waren al die scheldwoorden nou afkomstig? Werd ook niet echt duidelijk, had het memo wel doorgenomen

1 like

Ik heb de podcast Vullings & Van der Wulp aanstaan en ik weet de context even niet omdat ik maar half luisterde, maar het gaat over een gesprek met Rusland. En GJ Segers zegt ‘we want to help your case’ maar dat klinkt als ‘we want to help your gays’ en de ontvanger verstaat het dus ook een aantal keer verkeerd.

2 likes

Ik vind dit ook echt niet oke, niemand lijkt zich te bekommeren om Omtzigt en alleen maar dat het vervelend is dat het op straat ligt.

Ik hoop dat Omtzigt hiermee ook een beetje zijn woede van zich af heeft kunnen schrijven, vind het echt verschrikkelijk hoe hij is behandeld. Ik hoop wel echt dat anderen in de partij voor hem gaan opkomen nu.

4 likes

Exit Omtzigt uit het CDA :persevere:

2 likes