Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

hahahaha rutten moet daar zitten terwijl ze een montage afspelen over “hoe is het vertrouwen in rutten verloren” laf it

4 likes

ik moest echt kotsen toen hij zei “we zijn de grootste fractie, ik heb de meeste stemmen gekregen 2 miljoen, dus waarom zou ik opstappen?” :triumph:

3 likes

Ik snapte echt niet waar ik naar zat te kijken. En wat hij nou eigenlijk heeft gezegd. Ik vond de pushmelding van NOS ook zo droog: Rutte gaat met Omtzigt praten. Oftewel dat was het enige misschien wat interessante uit het hele interview.

En Rutte was nog precies Rutte. Behalve dat hij misschien wat vaker zei ‘het was mijn fout’. Maar dan wel weer refereren aan een ‘foute herinnering’ ja doei.

3 likes

Niks behalve dat hij nu net as iedereen ineens het woord ‘dualisme’ rondstrooit, wat irritant.

2 likes
6 likes

Ik vraag me wel eens af hoe het moet zijn om het zelfvertrouwen van Rutte te hebben en zo overtuigd te zijn van je awesomeness dat je er nog mee weg komt ook…

18 likes

Vraag het aan Donald, Vladimir, Boris, Jair - wellicht hebben zij wat input

5 likes

Kijkt iemand ook dit debat?

Heb het wel op de achtergrond aan staan maar alle debatten lijken zo op elkaar dus ja ik merk nog niks nieuws ops

Ja ik heb het ook op de achtergrond aan staan!

@Meka same! Vond het stuk net tussen Dassen en Rutte super ongemakkelijk.

1 like

Wopke klinkt verkouden of ligt dat aan mij haha

Heb het net aangedaan en er is blijkbaar een motie?

Nog niet, ze liep een beetje op de zaken vooruit blijkbaar.

@Koffiekopje beetje schor idd alsof ie doorgepakt heeft vannacht. Of net wakker is.

Oh ok, thanks! Benieuwd naar Sylvana!

1 like

Nieuwsuur: rutte schuift aan met zijn nieuwe radicale ideeën
rutte: ik heb geen radicale ideeën, niks gaat veranderen

rutten drie dagen later: IK HEB RADICALE NIEUWE IDEEËN!! VERANDERING!!

7 likes

Simons wel :fire:

13 likes

Echt zo geweldig van haar weer :heart: Wat is zij een aanwinst voor de Tweede Kamer.

8 likes

kunnen de volgende vier jaar even voorbij vliegen zodat ik nu wel op haar kan stemmen? :sob: weggegooide stem op klavertje

9 likes

Weer comments met ‘ik mag haar niet zo, maar dit doet ze wel goed’ / ‘ben geen fan maar ze is toch wel een aanwinst’. Gaat Sylvana degene zijn die rechtse mensen het inzicht gaat bieden dat ze links moeten stemmen om te krijgen wat ze willen? Grapje zo hoopvol ben ik niet, maar het is wel opvallend

10 likes