Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

das waar aangezien het tegen het hele kabinet is

3 likes

mark schreeuwde zijn tegen

2 likes

11 - 31 :grimacing:

:notes: die :notes: zien we :notes: helaas weer :notes: terug :notes:

5 likes

En ze leven nog lang en gelukkig, zoals iemand eerder vandaag al zei.

4 likes

Hahaha ik ga stuk :laughing:

Deze tekst staat er bij: ā€œOllongren had een lekker greenscreen kleurtje aan!ā€

5 likes

Nou gelukkig maar dat ik in slaap ben gevallen

@foefjeisthuis Ben jij al klaar voor onze opstand

1 like

Ik vond Vera Bergkamp trouwens helemaal niet zoā€™n fijne voorzitter. Ze zei volgens mij tegen Hermans dat ze een vraag niet hoefde te beantwoorden omdat de vraag steeds werd herhaald, ook tegen Rutte zei ze volgens mij een keer dat hij niet hoefde te beantwoorden. Ze kapte Marijnissen en Ouwehand af. Of ben ik gewoon biased omdat ik Arib mis en is dit allemaal normaal? :cry:

15 likes

Viel mij ook op! In de debatten voordat ze werd aangesteld ging het ook uitgebreid over kamerleden die te lange antwoorden geven of geen antwoord geven op de vraag. Had verwacht dat ze daar strenger op zou zijn.

2 likes

Zo teleurgesteld in mijn partij :frowning_face: slappe hap.

Moet ook zeggen dat ik t debat gisteren niet gevolgd heb omdat ik zo teleurgesteld ben in de ruggengraatloze linkse ā€œoppositieā€.

Heb wel gedoneerd, maar ik denk dat ik misschien ook maar lid ga worden van BIJ1. Vond hun campagnestijl heel vervelend, maar ben zo blij dat ze er zijn en Sylvana is echt een topper.

3 likes

Ik kijk nu de presentatie van het verslag van de informateur, maar ik vind het wel redelijk vaag eigenlijk

3 likes

Ja dat en ook niet verrassend

2 likes

hier sluit ik me helemaal bij aan. als er nu opnieuw verkiezingen zouden zijn dan zou ik ook van stem veranderen

ondanks dat ik na dit debat een romantische droom heb gehad over jesse :woozy_face: sorry lover

3 likes

Die journalisten mogen ze ook wel eens vervangen zeg, deze vragen zijn echt om te janken. Ik ben benieuwd hoe glazig ze kijken als ik zie hoe Willink 10x dezelfde uitleg moet geven :joy:

2 likes

Ik wist niet eens dat ze werd uitgelachen om de manier waarop ze eruit ziet. Wat belachelijk joh. Wat voor cultuur heerst er dan? Nette-pakken-cultuur :wink: :stuck_out_tongue: Vind ik ook sneu! Iemand heeft het goedrecht zich te kleden hoe hij wil, en er dan niet om uitgelachen te worden. Ja wel verzorgd natuurlijk. :see_no_evil: maar dat doet ze ook.

1 like

Ik was ook in slaap gevallen, maar nu wel helemaal uitgerust voor de opstand! Aanvalluuuuh!

3 likes

Ik ben echt fan van rondje binnenhof. Echt een leuk en toegankelijk concept. En ik leer altijd wel iets

(okƩ ja en natuurlijk Herman :heartbeat:)

7 likes

Ik vond het juist wel heel opvallend dat hij zo kritisch was over Rutte. Tuurlijk het was wollig en niet op de man/persoon en hij zegt ook niet Rutte moet weg. Maar hij heeft een bijlage bij zijn verslag waarin hij beschrijft dat de functie van minister president heel anders zou moeten worden ingevuld. En in die persco vertelt hij dan dat hij uitgebreid met Rutte gesproken heeft over wat een toekomstig premier anders zou moeten doen en dat Rutte daar nu over nadenkt. Dat klonk voor mij alsof hij daar eigenlijk een kritisch functioneringsgesprek heeft gevoerd met Rutte.

1 like

Herman in de zon op het terras :heart:

1 like

Weg gone loesoe!

Mark Rutte schuift deze maandagavond aan bij Nieuwsuur om te vertellen ā€˜over de formatie, de gewenste nieuwe bestuurscultuur en zijn eigen rol daarinā€™. Hoofdredacteur Joost Oranje vertelt in het Mediaforum van Spraakmakers over hoe dat tot stand gekomen is.

nu op npo2

2 likes