Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Wopke kan hem wel vervloeken op dat moment gok ik haha

5 likes

hij heeft de “wat reageer je geïrriteerd” kaart al verspeeld natuurlijk

3 likes

Die stukken heb ik niet dus daar kan ik niets over zeggen.

6 likes

Ook ergens wel heel interessant dat die drang om te regeren, om bovenaan te staan, om premier te blijven, zo ontzettend hoog is. Je moet jezelf wel heel groots vinden toch om na dit alles er op blijven te staan dat je het goed doet en mensen je moeten vertrouwen. Save yourself some dignity, ga lekker thuis op de bak chocomelk drinken en een appeltje eten maar stap hier uit.

14 likes

Ben benieuwd of “Ik heb een fout gemaakt door op dat moment die herinnering niet te hebben.” nog langskomt.

Ik snap dat ook totaal niet. Want je wil regeren omdat je op jouw manier de wereld beter maakt (wat dat ook mag zijn). En dat is dus nu mislukt en het gaat alleen maar om gezichtsverlies beperkten. Dus het gaat dan toch meer om macht?
Want anders zou je toch kunnen toegeven dat het helemaal verkeerd is gegaan geen stomme smoesjes maar dit en dit gaan we nu doen om het te verbeteren. Of desnoods gewoon stoppen en toegeven dat je het niet kan verbeteren idd.

3 likes

Ja, heb je helemaal gelijk in. Volgens mij is dat ook een van de redenen geweest dat Dijkhoff wat anders is gaan doen toch? Hij wist al dat Rutte dit koste wat kost nog heel lang zelf wil doen :woozy_face:

1 like

Lol Caroline not impressed

Niet nuanceren, maar toch wel

2 likes

Niet herrineren, maar toch wel. Ik zie een thema.

2 likes

@markie
and-dont-tell-me-youre-sorry-cuz-youre-not-baby-1070213

13 likes

Haha ik nu pas dat Kaag achter Rutte verstopt zit. Waarom zit zij daar? Ik kijk pas net

1 like

Niet goedpraten, maar toch wel

3 likes

Niet oprecht excuses aanbieden, maar
 nee, toch niet.

5 likes

Ze spelen verstoppertje. :stuck_out_tongue_winking_eye: Rutte, Kaag, Hoekstra (en nog een waarvan ik de naam niet herriner) staan ter sprake en zij zijn nu aan het woord

2 likes

Rutte zegt fuck je cancel culture

4 likes

Ik ben net weer begonnen met kijken, wie moet Rutte aanspreken (volgens Jesse)?

1 like

Waarom zegt ie niet gewoon sorry echt?? Boeiend dat het 1.5jaar geleden is. Alsof hij het gewoon echt niet uit z’n mond kan krijgen.

Edit: en dan straks huilie huilie niemand vertrouwt me

5 likes

Alsof de mensen nu nog steeds niet lijden van wat 1.5 jaar geleden is gebeurd

2 likes

Wat tering raar ook alsof als iets een tijdje terug is dat het dan verjaard is ofzo?
De hele tijd die smoesjes zo fucking vermoeiend

4 likes