Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ja precies! Hij zegt nu gewoon waar het op staat en denkt niet van oh ik moet rutte nog even te vriend houden voor mijn positie

1 like

het heeft je persoonlijk aangegrepen omdat je positie op het spel staat kul

2 likes

Vind Azarkan ook echt een topper. Want dit is toch ook niet debatteren Markie? Ik zeg hier dat wij dit vinden, klaar, uit, als jij iets anders vindt dan mag dat maar ik blijf hierbij want zo is het. Einde. Dat is geen debattttt

4 likes

Wat moest je daar lang blijven ook! Hopelijk voelen je ogen snel beter en kan je nog een beetje zien (alles niet per se dit haha).

1 like

Vroeger dacht ik: wat asociaal dat iedereen op zijn telefoon zit. Maar nu ik weet hoe lang een debat duurt snap ik wel dat je af en toe op je telefoon mag kijken.

2 likes

Zitten ondertussen in dit topic mee te lezen.

3 likes

U sure?

8 likes

Ja inderdaad. Runnnn!

Was dat nou serieus Chocomel? :cry:

2 likes

Rutte met z’n glaasje chocomel :joy:

4 likes

image

9 likes

ik zou een cease and desist sturen als ik chocomel was

4 likes

het einde van deze tiktok ben ik elke keer als jesse een slappe vraag stelt :unamused:

2 likes

Whaha ik zit ook steeds op Jesse te cringen (al heb ik wel op m gestemd, whutttt :grimacing: ) maar vond het hem net wel goed doen!

2 likes

zo nu en dan denk ik nog aan “heb je andere nevenactiviteiten” wat hij vroeg aan die student tijdens het debat en cringe ik hahah dus ik snap het als mede GL stemmer

2 likes

catastrophe en clusterfuck :joy:

5 likes

Neemt onze premier nou het woord clusterfuck in de mond?

4 likes

als echte volksvertegenwoordiger had ie tyfushond gezegd

Je moet eens proberen te gokken wat Rutte telkens gaat zeggen, het is echt heel makkelijk. Ik betreur het heel erg, vervelend dat het zo is gelopen, fouten zijn gemaakt, het was niet bewust. Elke. Keer.

7 likes

Ja en als ie een lastige vraagt krijgt: “Goede vraag, daar komt persoon X zo op terug”

5 likes