Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

EEN SJEF #clusterfuck

3 likes

‘Het is een keer klaar’ mompelde rutte

3 likes

Is toch ook waarom hij geen excuses wilde aanbieden voor het slavernijverleden, dezelfde “je moet de context laten meewegen” bullshit

6 likes

Stap af dan. Doe.

2 likes

Ik ben het er gewoon NIET mee eens :rage:

Net een stampvoetende kleuter

4 likes

Zal hij straks het podium weer in elkaar slaan. IK LIEG NIET IK LIEG NIET IK LIEG NIET,

4 likes

En nu Chocomel! :rage:

3 likes

Hij mag bepalen wanneer het klaar is terwijl anderen hier maar mee moeten dealen

4 likes

Ik wou dat ik sjef was

1 like

glaasje chocomel aub

4 likes

Haha kerolein wil aan de zuip :joy:

6 likes

Zou ik ook wel willen na dit pfff

1 like

Zijn de Surinaamse broodjes voor de VVD al in aantocht?

8 likes

Wat staat je tegen? :innocent: Proost alvast

PXL_20210429_172913544.MP

4 likes

Ik vind het echt bloedirritant als Rutte er dan zo’n grapje tussendoor gooit. Net ook weer, nee geen alcohol na 8 uur he hihoha, hallo het gaat hier over serieuze zaken :rage: :rage: Caroline mag zo’n grapje maken, maar in zijn positie moet hij serieus reageren en niet proberen het luchtig te houden. Ik vind het ook een soort zenuwtrekje

11 likes

Haha ik bedoelde meer als ik haar was. Iedereen lult alleen maar om dingen heen en zegt 100 keer hetzelfde.

Enjoy! Ik zou ook wel een ijwit lusten nu (maar geen zijn om naar de winkel te gaan) :beer:

2 likes

Haha ja ik zit gewoon thuis in joggingsbroek en ga zo ook even een biertje pakken dus ik snapte haar heel goed!

3 likes

Dit ja! In het algemeen heel irritant. Als je de verantwoordelijke bent moet je even dimmen
Edit: ik denk trouwens dat luchtige grapjes maken echt zijn enige manier is om contact te maken en dat hij het daardoor steeds doet. Omdat hij anders zich geen houding weet te geven. Komt wel vaker voor maar er is een tijd en plaats, en dit is het niet

5 likes

Ja het straalt een soort ‘haha I dont give a shit’ houding uit

4 likes

Ik ben in 1 klap genezen :rage:

1 like