Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ze deed nog haar twee handen onder haar kin en maakte een kleine buiging toch? (Oké als je begrijpt wat ik hiermee bedoel) Dit klinkt wel erg anders dan hoe ik het zag. Dat wachten was wel gek ja

3 likes

@Bill was vlg mij met Wilders ah praten, en idd ze probeerde nog een “leuker” hand gebaar en halve buiging te maken, maar ze was wel snel weg

Prima toch. Felicitaties overgebracht en verder

2 likes

Oh ik zag letterlijk 1 tel en dat ze nauwelijks stil hield, dat vond ik nogal schraal vooral omdat Simons zo lang stond te wachten, maar de interpretaties verschillen blijkbaar
@Scorpiovibes als ze met Wilders stond te praten snap ik dat ze zich zo snel mogelijk uit de voeten wilde maken daar

2 likes

Nu doe je dus wel dezelfde judgement als we het twee berichten daarboven over hadden.

Ik ga proberen te sporten en debat kijken in een, maar dan kan ik hier niet meelezen :cry:

Snap niet wat je bedoelt, bedoel je dit misschien gender-gerelateerd? Ik vind het gewoon een koude reactie ongeacht wie het was

1 like

Denk ook dat Kaag best straightforward en beknopt is in dit soort dingen
(Lov alle gedachten die we over een stukje film zonder geluid kunnen hebben)

4 likes

dit gaat lang duren

1 like

Ja is daardoor echt Lucky TV-materiaal

2 likes

Heeft deze man uberhaupt emotie? Hij denkt na, hij vergeet dingen, maar voelen? Reflecteren?

The Notulenbook: een MP met geheugenverlies wordt herinnerd aan zijn leven door de notulen die aan hem worden voorgelezen

17 likes

Rutte: dat was een heel heftig debat
Ik: vannacht was heftig, jij krijgt van mij een dikke EEN JIJ VUILE SMIECHT.

7 likes

motie van wantrouwen komt ook vanuit wilders, simons en anderen BTW

1 like

Oh Mark heeft nagedacht
En bedacht dat hij even in de hoek moet gaan staan om af te koelen maar dat daarna alles goed is zeker

3 likes

Ik vraag mij dit ook af, hij zegt van wel, maar ik geloof het niet eigenlijk. Niet écht empathisch vermogen.
Daar is hij natuurlijk niet alleen in. Ik bedoel Wilders z’n kwaadheid over alles behalve moslims is volgens mij ook niet echt oprecht.

1 like

Ik vind wilders geen leuk persoon maar ik ga er wel heel goed op hoe fel hij nu tegen Rutte in gaat

4 likes

Sorry ik ben echt uitgeschakeld door die oogdruppels ik kan amper lezen en licht doet pijn aan mn harses en ja dat eigenlijk

2 likes

ik vind het ook fijn aangezien hij een van de weinige is die toch niets (coalitievorming) te verliezen heeft en er flink voor gaat

1 like

Psychiatrisch onderzoek:
We zien een goed verzorgde man, uiterlijk conform kalenderleeftijd. Maakt weinig (oog)contact, stemt niet goed af op de omgeving. Lijkt geen reactie te geven op het gene wat wordt gezegd, maar gaat door met zijn eigen, geplande verhaal. Wekt irritatie op. Beperkt empatisch vermogen. Helder bewustzijn, aandacht moeilijk te trekken en te behouden (lijkt snel afgeleid, veel op z’n telefoon). Orientatie in tijd en plaats ongestoord, in persoon onduidelijk: lijkt zichzelf in verschillende ‘delen’ of ‘blokjes’ te zien en kan deze niet integreren. Geheugen ernstig gestoord: inprentingsstoornissen, zowel gestoord lange als korte termijngeheugen. Ziekte-inzicht en -besef ontbreken. Intelligentie boven gemiddeld. Waarneming ongestoord en geen hallucinatoir gedrag. Denken is normaal van vorm, incoherent, moeilijk te volgen in zijn verhalen. Er zijn aanwijzingen voor grootheidsideëen: de regels gelden niet voor hem. Stemming normaal met vlak affect.

Tot zover mijn beknopte indruk van patient dhr Rutte

Edit: conclusie/diagnose hieruit volgt later na uitgebreidere observatie :slight_smile:

Edit 2: tevens sprake van evidente spraakstoornissen: kan het woord ‘notulen’ niet op een normale manier uitspreken.

11 likes