Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Waarom mogen we dit niet horen…

1 like

Heel gaaf het pak van sylvana :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Hahah ja je ziet ze ook echt “gefeliciteerd” zeggen en dan joee

2 likes

mag pas over 25 jaar

4 likes

Vera Bergkamp zegt best veel dingen op een soort lachende toon valt me op, alsof ze onzeker is ofzo

1 like

Dat viel me ook op in het begin! Ik dacht om vriendelijk over te komen ofzo, maar ik vind het juist een beetje irritant want het is niet gezellig (en het doet me denken aan rutte, hij doet dat ook)

1 like

Leuk om te zien hoe iedereen het feliciteren verschillend aanpakt

2 likes

Wacht even wie was die gast met knotje? :heart_eyes:

1 like

Haha hoe minder sympathie, hoe korter het praatje

Wtf Kaag?? Haha. Voor mensen die het gemist hebben, Sylvana staat op haar te wachten en probeert oogcontact te maken, en Kaag kijkt heel lang een andere kant op alsof ze niet in de gaten heeft dat ze aan de beurt is. Daarna loopt ze slenterend in haar richting en knikt 1 tel en loopt in dezelfde beweging gewoon door.

2 likes

Don Ceder vlg mij
Vd CU

1 like

Hello there :heart_eyes:

1 like

Ja eens, beetje zo’n standaard conflict in de vrouw. Ik moet zeggen waar het op staat/ik moet prettig zijn in de omgang.

1 like

Ja het is tegelijkertijd dus niet leuk van mij om er iets van te zeggen, maar toch denk ik ‘stop eens met giechelen meid, je zit daar niet voor niks toch, je kan jezelf gewoon serieus nemen’

1 like

Volgens mij wordt ze aangesproken door iemand buiten beeld, en aan haar motoriek te zien wil ze het afkappen, maar lukt het haar niet. Daarna had ze wel oogcontact met Sylvana tijdens haar felicitatie.

Ja dat van afgeleid worden kan kloppen. Maar de felicitatie duurde toch letterlijk een tel? Ze stond niet eens stil geloof ik. Dat vind ik dan ook nogal koud haha. Zelfs Rutte deed aardiger

Tot hoe laat is het debat geschorst?

Kwart over 5

1 like

Mwaw, als lengte een maatstaaf voor intenties is? Ik vind het nogal een makkelijk oordeel.

Ik beweer niet dat een felicitatie van 5 minuten meer waard is dan van 2 minuten maar ik vind letterlijk 1 seconde best kort ja.

Nou ik ben net thuis!!! Ik zie jullie om 17:15

4 likes