Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Als er nieuwe verkiezingen komen, gaat mijn stem naar Simons. Wat doet ze het fantastisch in de kamer!

12 likes

Vind het juist goed dat dit ook gewoon in de kamer benoemd wordt. Daarom is het ook mooi dat zij nu in de kamer zit. Er wordt al te vaak niet over deze onderwerpen nagedacht

5 likes

damn girl. ze had niet zo hard hoeven gaan maar ze doet het wel :pray:

4 likes

wauw ik schakel op het goede moment in, go Sylvana!

2 likes

Simons :heart::sparkles::heart:

4 likes

Iemand die weet waarom de eerste speech van Sylvana niet de maidenspeech was?

Kippenvel! Wauw Simons :heart_eyes::fire:

1 like

Mooi en treffend gesproken door Simons.

1 like

gatver ik had niet op Twitter moeten kijken, ik blijf lekker hier in de links-midden bubbel

1 like

Ik word elke keer weer agressief van NOtulen man

5 likes

hadden jullie deze gezien

image

9 likes

Segers: “er is teveel politiek met een kleine p”
Kleine penis ja

3 likes

haha ja ik ook, word er een beetje misselijk van

2 likes

Ik vroeg me hetzelfde af!

Jezus???

1 like

@Ikgebruiklievergeennaam

Ik vind dit over haar eerste keer spreken, toen kon er wel geinterrumpeerd worden dus was het niet de maiden speech denk ik?

Vanwege het belang van dat debat kozen de nieuwkomers ervoor wel interrupties toe te staan. Laurens Dassen (Volt) en Sylvana Simons (Bij1) spraken die dag wel in de Kamer, maar besloten hun officiële maidenspeech op een later moment te doen.

6 likes

Zij heeft gesproken tijdens het debat over Mark Rutte, maar zelf besloten om haar maidenspeech later te doen (net als Laurens Dassen). Ik weet niet zo goed waarom dat mag, misschien omdat het eerste debat zo specifiek was?

Ja dat dus @Dazed

1 like

Hahahaha, als het niet lukt dan zeg ik sorry. Au

1 like

Hahaha “ik doe mn best het kort te houden en als het niet lukt, zeg ik sorry”. Of tewel: ik ga gewoon lekker door. Byeee

3 likes

haha lekker awkward felicitatierijtje

6 likes