Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ik was net ff iets anders aan het doen. Wat zei/deed ze?

laat haar even haar speech afmaken zodat ze weer kan zeggen dat het dossier hem ziek heeft gemaakt

iets in de trant van ā€œhij is ziek geworden door het dossierā€

1 like

Deze CDA-vrouw doet me aan Anne van Anne+ denken

Trouwens, ze moeten nu toch wel honger hebben. Zie ook niemand een snickers gauw naar binnen werken ofzo. Ik had de hele automaat al leeggetrokken

7 likes

Sorry maar ik vind haar echt arrogant, dan continue lachen komt echt over als uitlachen

5 likes

Ja ik vind het ook ongepast.

Haha hoe dan??

Ik zat hier ook over na te denken, ze moeten wel flink ontbijten denk ik, anders ben je gewoon te flauw om na te denken. Maar ik heb ook altijd pertinent honger.

1 like

Haha ja lekker stress-eten. Zak M&Ms in mā€™n handtas all day every day

4 likes

Weet niet, haar look een beetje en ik vind haar stem soms ook lijken

Ze zei meerdere keren dat Omzigt ziek is geworden door het dossier.
Caroline zei dat hij ziek is geworden door de tegenwerking in de kamer, en niet door het dossier.
Toen zei ze dat ze dat ook niet heeft gezegd, en dat Caroline de notulen maar moet lezen, dan kan ze zien dat ze het heeft gehad over de tegenwerking.

3 likes

ā€œUpppp his sleeveā€ (leuk hoor, not)

1 like

okƩ, ik keek net terug en ze zei inderdaad ook dat de tegenwerking ervoor geholpen heeft dat hij ziek is geworden maar ze zei daarna wel meer duidelijk dat de toeslagenaffaire hem ziek heeft gemaakt

1 like

Nou ik ben toch gedruppeld nu zit ik te wachten wat kut

Azarkan heeft nog geen enkel compliment uitgedeeld :scream:

2 likes

Oh no deze bitch wat een onzin. ā€˜Er zijn verkiezingen geweest dusā€¦ā€™ Ja lekker, toen was de helft hiervan toch nog niet bekend omdat oja, alles werd achtergehouden?

9 likes

zitten je oren ook vol?

3 likes

Ik vind Esther Ouwehand erg sterk vandaag. Valt me vaker op.

5 likes

Oortjes in en de npo live aan op je app. Waar een politieke wil is, is een weg!!

2 likes