Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ik vind sommige zinnetjes wel uitgekauwd hoor, zoals ‘het is wel lef hebben…’ en ‘het kan toch niet zo zijn dat…’.
Daarom vind ik Wilders soms wel verfrissend. Grof, maar soms wel spitsvondig.

4 likes

Hypocriet Hoekstra™

3 likes

WIlders zorgt er wel altijd voor dat hij het debat leidt met zijn debattechnieken.

Ik vind haar wel prettig eigenlijk! Even los van de inhoud, haar stem is ook fijn en helder, echt zo’n nieuwslezersstem.

3 likes

Vind het echt erg voor omzigt, je zou inderdaad maar kijken hoe jouw partij je nog weer ff lekker kopje onder duwt

5 likes

ze zegt iid niet dat ze het erg vinden voor hem, ze zegt alleen dat hij er ziek van is geworden

Wat een kul ‘hij is ziek van het dossier’. Alsof hij niet aankon hoe erg het allemaal was. Trappen ze hem nog meer mee de grond in. Sta hier wel achter Wilders (nooooo), want vind dit laf van deze CDA mevrouw.

8 likes

echt hoor, het is niet alsof dat dossier giftig was. hoe hij behandeld werd is waardoor hij ziek is

1 like

Sws vind ik Wilders wel sterk in dat hij kritisch is op wat er gezegd wordt. Hij laat het er niet zomaar bij zitten
Ben het verder totaal niet eens met zijn politieke/maatschappelijke standpunten, maar in debatten komt hij altijd wel sterk over

5 likes

Ja hè, jammer dat ik het inhoudelijk zwaar oneens ben met Wilders maar hij kan wel goed debatteren (afwisselend tempo, duidelijk etc)

7 likes

wel ultiem triest hoe CDA hier shine van Omtzigt probeert mee te pakken terwijl Hoekstra hem keihard is afgevallen

2 likes

Ik vind het zo irritant dat de fractievoorzitters van CDA, VVD en D66 overdreven Rutte aan het verdedigen zijn, ze komen allemaal niet oprecht over.

Wilders heeft gelijk, wat een warrige antwoord

1 like

Wat een irritant bijdehand mens dit, alsof ze allemaal zo blij waren met de vragen van Omzigt.

6 likes

wat een zeikerige manier van praten zeg “nou voorzitterrrr”

5 likes

ja echt je collega onder de bus gooien dit

2 likes

Die blik van Marijnissen zo zit ik ook de hele tijd te luisteren :joy:

3 likes

Goed zo Cerolaine!!

9 likes

dat is niet wat je zeiiii

Nee dat zei je niet troela!

Echt hoor, dat hij het CDA nog niet vaarwel gezegd heeft.

Mijn man had laatst gedroomd dat Omtzigt lijsttrekker was van de gedroomde grote linkse fusiepartij :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes