Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ja zitten spruitjes in :joy::joy:

1 like

azarkan heeft motie van wantrouwen ingedient

je bent aangenomen

  • vvd
4 likes

Ik ben waarzegger dacht alleen dat het Wilders zou zijn die het zou doen

1 like

Hebben we al enig idee hoe lang dit debat gaat duren? Weet niet of ik weer een debat tot 3.00uur snachts aankan :joy:

2 likes

aangezien we nog van meer dan de helft van de partijen moeten horen en dan ook nog het kabinet met vragenronde gaat het denk ik wel lang duren :skull:

van nos:
Het is tijd voor de lunchpauze. Daana komen de Kamerleden Pouw (JA21), Jetten (D66), Van Haga (FVD), Van der Plas (BBB), Simons (Bij1), Segers (ChristenUnie) en Dassen (Volt) nog aan het woord. Vervolgens antwoordt het kabinet

sowieso bij jetten gaat het nog lang duren maar de andere partijen gaan er wel snel door denk ik, tenzij jetten weer tijd gaat rekken

3 likes

Ik vind die Caroline trouwens ook sterk, van wat ik gezien heb. Lijkt me een integer persoon. Vind het altijd erg prettig om naar haar te luisteren

2 likes

tijd om een bingo op te stellen over de antwoorden van rutten, hoekstra en kaag

3 likes

Ik ook, vind het zielig hoe ze wordt uitgelachen om hoe ze eruit ziet. Vond haar er heel lief uitzien toen ze iemand na haar maidenspeech ging feliciteren.

Ik vraag me wel af waar dit nou verder heen gaat? De oppositie mag het kabinet ervan langs geven en zeggen dat er politieke redenen waren om informatie achter te houden, het kabinet gaat zich straks weer verdedigen dat er niks ‘onoorbaars’ is gebeurd en dat er geen politieke redenen waren. En ze leefden nog lang en gelukkig.
:tired_face:

6 likes

it goat oan

2 likes

Dat Rutte aftreedt? :crazy_face:

1 like

I wish, maar nu gaan echt rete veel vragen komen weer

1 like

zal tiktok de #resse break up videos al klaar hebben staan?

4 likes

Go Ploumen!!! go get them

3 likes

Weer zo’n telefoontje. Laten we die gewoon verbieden

3 likes

Ik miste het net, door wie is Jetten gebeld?

iemand uit vak K - kaag, rutte, hoekstra (maar dat was aan het begin van het jaar volgens mij)

1 like

Aha hij heeft niet gespecificeerd wie dus

1 like

Ik moest dubbel gedruppeld worden wacht nu nog steeds 🥲 telefoon ook bijna leeg rip mijn ff politieke journalist functie