Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Nou het wordt wel in de hand gewerkt.

Lijkt wel alsof ze gaat huilen

Die uitspraak was wel al vaker gedaan. Wilders heeft hem al eens eerder gebruikt en Marijnissen daarvoor ook. Maar wie het eerste was, geen idee haha.

Ah goeie! Dat wist ik dan weer niet :slight_smile:

Haha dit viel mij ook al op!! Benieuwd of er iemand zit te slapen dan. :joy:

Oh het wordt nu wel geschorst voor een enkel moment :stuck_out_tongue:

Ah gaaaatver hoe Rutte daar zo lachend wegloopt. Ik walg zĂł van die vent.

9 likes

Ja gaat die nu snel even aan Hermans vertellen wat ze moet zeggen

1 like

Had ik ook allang gedaan uit frustratie, 10 tegen 1 haha

Ja met dat stomme jolige loopje en die stomme grijns :rage:

6 likes

net een kleuter :sob::joy:

1 like

Het is wel eng dat hij nog steeds aanblijft ja

Jammer dat er nooit geluid is als ze pauze hebben en het beeld gaat wel door. Ben dan altijd wel benieuwd waar ze het over hebben met elkaar. Inhoudelijke zaken over wat ze moeten gaan doen/zeggen of over de kat van buurvrouw Jopie? Zo nieuwsgierig haha

3 likes

Wat is een schorsing van ‘enkele momenten’? Plaspauze? Plassen, koffie halen, lunchbroodjes halen, pak van de stomerij halen? Geef gewoon een tijdsduiding joh

Ik had vooral verwacht dat als jouw fractievoorzitter om jou te beschermen net een lijdensweg heeft ondergaan dat je ook even kijkt hoe het met diegene gaat en dat je niet gaat lachen.

6 likes

lastige positie voor de cda fractievoorzitter lijkt me, zowel omtzigt en hoekstra verdedigen

Hoe vinden jullie dat Bergkamp het doet als voorzitter?

Heh Hoekstra is toch zelf voorzitter? Of wordt er net als bij D66 iemand anders aan het woord gelaten?

ja volgens mij wel want zij waren erbij betrokken. de mevrouw die er nu staat is van de cda -(misschien is ze geen voorzitter, maar iig bedoelde haar :sweat_smile:)

1 like

Ik vind dat ze het best goed doet. Ze is duidelijk en hamert er wel op dat er een vraag moet komen.

2 likes

“Je hebt wel lef” is gewoon een eufemisme voor “ga je mond met zeep wassen”

4 likes