Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Hoeft niet altijd de fractievoorzitter te zijn die debat doet toch? Ja21 en FVD iig sturen een ander kamerlid, misschien omdat die meer ervaring met dat onderwerp hebben.

1 like

ze zag dat de curly girl method trending was en dacht: wat willen we? MEER OF MINDER KRULLEN?

1 like

Ik vind het echt heel vervelend luisteren, hoe zij spreekt. Heel hakkelend, aarzelend maar toch heel snel

1 like

ik wacht al een half uur op de lunch pauze die beloofd was zodat we niet meer hiernaar hoeven te luisteren :dizzy_face:

2 likes

Ik ook, opeens ging het over homoseksualiteit. Hoe komt ze daar ineens op. Geef gewoon antwoord op de vraag.

2 likes

Ik vind het wel grappig dat er vaak gezegd wordt: ja nog ff snel dit of dat en dan gaan we schorsen voor lunch oid. En ondertussen ben je al ruim 40 min verder :laughing:
Zullen ze dan vergeten dat ze zouden gaan eten of is snel in hun termen iets anders dan wat ik denk?

3 likes

Hee hoo VVD,
Sulfaten, siliconen weg ermee!

1 like

Haha ja ik dacht dat dit met haar al een uur geleden klaar zou zijn

1 like

Wow Wilders, tassendrager en masseuse? Reallyyy. Stick to the facts

3 likes

mijn beste Mark

Omg Wilders
“Ik neem geen woord ervan terug”

Low

Dit is wel de drama waarvoor ik kijk :rofl:

2 likes

Ik vind Wilders wel sterk hoor, hij legt de vinger op de zere plek.

1 like

Hahaha ik gil. Wat is dit :joy:

Oh masseuse had ik nog niet gehoord, dat vind ik een vrouwonvriendelijk

Zijn beledigingen op de persoon doen af van de inhoudelijke kracht vind ik. Maar ja het scoort op Twitter en GeenStijl hè

1 like

Sorry voor de like spam! Debat luisteren + werken + forum werd even te veel haha dus ik heb een inhaal slag forum mee lezen gedaan :joy:

3 likes

Met de woorden van Wilders echt niet eens en de manier waarop ook niet. Maar dat er behalve veel ‘had niet zo moeten gebeuren maarja kan niet in andere hoofden kijken’ wel veel vastgehouden wordt aan Rutte ben ik het wel mee eens.

1 like

ja had ie goed ‘geleend’ https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/sp-kamerlid-renske-leijten-pyromaan-rutte-gaat-echt-de-brand-niet-blussen~bbc0cf29/

2 likes