Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

oh snap :eyes:

1 like

Wybren van Haga FVD

inherent is dat ook zo’n woord :exploding_head:

Nah het doel is natuurlijk wel om hun eigen standpunt duidelijk te maken en dat doen ze dan door aan het eind van hun standpunt nog maar een vraag te stellen. Maar erg zullen ze het niet vinden om in het middelpunt te staan, anders ga je niet in de tweede kamer.

Maar nu is het volgens mij het doel om duidelijker te krijgen wat the hell deze VVD-vrouw nou probeert te zeggen.

1 like

Ik denk dat je bij deze VVD-vrouw gesloten vragen moet stellen die heel simpel zijn. Wat een gebakken lucht is het wat ze zegt, wat zegt ze eigenlijk. Ik spreek Nederlands maar ik volg haar niet.

3 likes

ik vraag me af of rutte daar zit van “nee, nee zeg dat nou niet neee” want in vergelijking met Rutte geeft ze anderen heel veel gelijk in hun standpunten tegen hun acties

Azarkan probeerde het aan het begin, maar het lijkt niet echt te lukken 🥲
Dus wat je wil zeggen is X?

Wat bedoel je hiermee? Doet me beetje denken aan discussie in boulevardtopic over Maan die haar beroep uitoefende en hier weer een vrouw die dat gewoon doet? En niet om in het middelpunt van de belangstelling te staan?

2 likes

Jeetje waarom wordt er altijd de vrouw-kaart gespeeld. Ik heb het ook over Azarkan en Jetten en iedereen die steeds naar de microfoon komt en geen duidelijke vraag heeft. Ik schrijf toch ook Marijnissen bijvoorbeeld.

1 like

Politiek bedrijven is je standpunten ventileren en iets proberen te bereiken, dus in zekere zin is een interruptie of vraag altijd politiek profileren ja. Door iedere politicus. Gaat wel verder dan alleen wat praten

5 likes

IMG_20210429_130847
Van de VVD-pagina over Sophie Hermans
Ik hoor het haar al helemaal, buiten adem, roepen

7 likes

IK WIL OOK KIJKEN

De opticien wilt druppelen ik heb gezegd kan niet belangrijk debat gaande ik moet zsm terug naar huis hahahahahahaha

9 likes

misschien omdat jij al twee keer een over een vrouw praat die in het eerste geval ‘aandachtsgeil’ is en nu ‘gewoon in het middelpunt van de belangstelling wil staan’ terwijl dat inherent is aan haar beroep. er wordt hier echt geen kaart gespeeld, ik vraag alleen wat je ermee bedoelt.

als je haar standpunt niet deelt is dat echt iets anders dan hoe je het nu formuleert.

2 likes

Screenshot_20210428_133459_com.instagram.android

7 likes

Denken jullie trouwens dat de politici echt zoveel vragen hebben of dat ze ook naar de microfoon lopen omdat ze het fantastisch vinden om in het middelpunt te staan en veel te praten. Marijnissen bijvoorbeeld houdt een betoog maar stelt geen vraag.

Het is een voorbeeld, zou net zo goed Azarkan kunnen staan of Rob Jetten

Een focusgroep heeft vast uitgewezen dat deze foto icm “Jesse” meer sollicitanten oplevert haha

2 likes

Ik ben vanaf 12 uur begonnen met kijken, weet iemand waarom Wilders en Baudet niets zeggen?

omdat burgers hun recht zelf kunnen aandingen??? zei hij dat nou

Wilders heeft aan het begin gesproken

Ik zie het al voor me als ze dit schrijft ‘Haha kijk ik voeg een toegankelijk grapje toe, hihi, dat valt heel goed bij het plebs toch? Dat wij hele normale mensen zijn?’

3 likes