Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ja maar ik wil er zo graag bij zijn!!! Me leef hoor beetje slap commentaar posten over een debat

2 likes

Gewoon op je telefoon mee kijken. En dan je telefoon wat verder weg zetten heb je gelijk een goede oogtest :joy:

Ik heb nog een koelkast vol met bier, wijn en snacks hopelijk wordt het een lange zit morgen zodat ik na het werk dat er allemaal bij kan pakken. Of gewoon tijdens het werk :joy:

5 likes

Ja als ik ga kijken morgen dan mis ik je sowieso hier!!
En je mist denk ik niet heel veel, onderweg idd op je tel en dan ben je er zo :bee:

1 like

Hahaha lief :smiling_face_with_three_hearts: ook @Foefjeisthuis

Ik zit er sowieso bij om 11:00!!

3 likes

Nu al? Gekke fangirl

1 like

Haha ja mijn thierry is een veenmol shirt aan en front row voor de tv :joy:

5 likes

Hahaha lekker politiek geƫngageerd!
Ik ga ook kijken hoor, kan prima buiten vergaderingen om schermpje aanzetten. Leuk

2 likes

Ik snap die coronaroddel over Thierry niet zo. Als er Ć©Ć©n ding is waar anti coronamensen het over eens zijn, is dat ze zich niet laten testen bij klachten. Ik denk dus dat hij zich ook niet zou laten testen?

1 like

ik kwam naar dit topic om te vragen of er straks mensen kijken, maar ik zie dat de vraag al gesteld is en dat de harde kern er weer lekker bij is :partying_face:
ik hoop op vuurwerk want ik voel me niet goed en anders ben ik wrsch binnen 10 minuten al in slaap gedonderd :sweat_smile:

1 like

Ik hoop dat mijn werk niet veel denkwerk vraagt, dan zet ik het ook aan op tweede scherm!

1 like

Het klinkt stom maar ik vind het heerlijk om het debat op de achtergrond te hebben en dan te werken, kan er zo productief van werken.

3 likes

Ik heb er zo een zin in niet te doen, moet eigenlijk nog wel sporten voor die tijd maar het zijn nog 49 minuten en ja das vrij kort

3 likes

Ik weet niet welke sport je doet, maar kun je het niet tijdens het sporten opzetten?
De buikspieren trainen of een rondje hardlopen lijkt me best motiverend met dat op de achtergrond :sweat_smile:

2 likes

Ja das waar gaat om crosstrainer/loopband/10 min leg workout maar ik wil met volle aandacht bij het debat zijn :sunglasses: voorbereiding voor later :sunglasses:

2 likes

Denken jullie dat door dit debat Rutte aftreedt? Ik vind Nederland nu echt een bananenrepubliek ze hebben zoveel gelogen en mensen gedupeerd. Maar het lijkt wel alsof Nederland niet wilt dat Rutte aftreedt omdat hij toch een vertrouwd gezicht is in de pandemie.

  • Ja, Rutte treedt af
  • Nee, Rutte blijft

0 stemmers

Nee.

Rozen verwelken
Schepen vergaan,
maar net als Soldaat van Oranje
zal Rutte altijd doorgaan

47 likes

Hahaha nee denk niet dat hij zal aftreden (helaas) ik denk mogelijk weer hetzelfde riedeltje als vorige keer: Wilders dient een motie van wantrouwen in, het halve zooitje zegt ja eens de rest zegt ik wil het debat afwachten, en ze debatteren er op los, om vannacht een nieuwe motie van afkeuring aan te nemen en holadiejee zoiets denk ik

Best jammer maar ben wel benieuwd of ik waarzegger kan worden!!!

1 like

Zou t zo graag willen maar die man is idd net onkruid

6 likes

Maar dan vraag ik mij toch af wat Rutte nog moet doen om echt af te treden. Ik vind het wel een enge gedachten dat de regering dit met haar burgers kan doen en niet gestraft worden. Ja ze zijn afgetreden na een tijdje maar hij zit er toch weer. Waarom is Asscher eigenlijk afgetreden?

3 likes

Goede vraag! Misschien omdat Asscher nog enigszins ethisch belast is, en anders moeilijk kan slapen?

Nee het is inderdaad vreemd, want de MP is altijd verantwoordelijk voor wat de ambtenaren/staatssecretarissen doen dus hij had ook af moeten treden. Asscher ook, maar Rutte zeker. Zonder en complot gekkie te zijn ben ik er inderdaad wel langzaam van overtuigd geraakt dat we in een schijn democratie leven als dit nog langer doorgaat.

Er zijn meer middelen om duidelijk te maken dat het kabinet/de huidige MP moet opstappen. In een democratie is het zelfs een plicht van haar burgers om bijvoorbeeld over te gaan tot burgerlijke ongehoorzaamheid als men het idee heeft dat hun belangen niet op de juiste manier in acht worden genomen. Echter lijkt dit voor nu niet haalbaar, omdat bijna het hele land (beetje overdreven, maar you get my drift) opnieuw op Rutte heeft gestemd!

1 like