Tweede Kamerverkiezingen 2021 #2

Ik denk dat mensen toch op Rutte hebben gestemd om dat ze stemmen naar hun portemonnee. Vraag me echt af wat ze van de hele affaire vinden. Ik hoor namelijk van vrienden die op Rutte hebben gestemd dat ze het inderdaad heel erg vinden maar dat ze toch het idee hebben dat het hun nooit zou overkomen. Alsof de mensen die gedupeerd zijn toch een beetje schuld hebben. Dat is denk ik hoe ze het voor zichzelf verklaren. Denk dat elk mens egoistisch stemt en dat iemand eigen portemonnee blijkbaar belangrijker is dan onrecht die 100.000 kinderen zijn aangedaan. En dat maakt mij verdrietig dat we in zo een land leven.

3 likes

Ik ga het ook lekker volgen op een tweede scherm :hugs:

1 like

Denk ook dat Asscher een ethische keuze heeft gemaakt en het ook was om aan te tonen hoe serieus hij het neemt. Vond het super goed dat hij dat deed. Bij Rutte heb ik echt het idee alsof hij denkt dat hij boven de regels en macht staat. Hij was totaaaaal niet aangedaan na die motie van afkeuring en wantrouwen, volgende dag was hij op zijn fietsje aan het vertellen dat het hem raakt en dat hij strijdbaar is en hij doet nu ook alsof hij de politieke cultuur wil veranderen maar hij weeet gewoon: zelfs na de toeslagenaffaire is hij de grootste geworden en kan hij de macht behouden. Hij is zo egoïstisch.

Als hij zou aftreden was dat wel bij het vorige debat gebeurd denk ik, deze zal veel meer over het establishment in het algemeen (VVD, D66, CDA) gaan denk ik…

10 likes

Wow sinds wanneer heeft een NOS pushbericht als geluid het NOS muziekje :scream:

2 likes

Hallo m’n laptop gaat niet aan

Haha Marijnissen direct Kaag aanpakkuh
:gun: :gun:

5 likes

:tomato::heart:

1 like

Ik heb het even gemist, wat zei ze? Waarom is Kaag er nog niet?

1 like

Ja Marijnissen wil dat Kaag er bij is en heeft in haar agenda gekeken en dat zou moeten lukken whaha

13 likes

Ja lijkt me ook nogal gewenst dat ze erbij is?! Raar dat dat blijkbaar niet volkomen logisch is?

1 like

En terecht! Hoezo moet jetten het woord nemen hou toch op

1 like

Hij wil meer tijd met Jesse natuurlijk

12 likes

Ik mis Ariba

12 likes

HOEZO VALT KIJN LAPTOP UIT

1 like

SNEL OP JE TELEFOON YOUTUBE AANZETTEN

1 like

Jaa ik denk de hele tijd wie is deze vrouw

Als er reden zou zijn om nog meer openbaar te maken? Wat dacht je van een hele groep gedupeerden in de samenleving die benadeeld is??? IS DAT NIET GENOEG REDEN GJ?

2 likes

lekker fittie syl hopelijk is jesse er ook in zn fittie

2 likes

Kunnen we het even hebben over de OUTFIT van sylvana?!?!? damn

5 likes

Een kakkerlak!

2 likes